‘Bargelink-vloot’ groeit naar 4 miljoen ton

In een jaar tijd is het ingeschreven scheepstonnage bij internetmarktplaats Bargelink.com met een miljoen ton gegroeid naar vier miljoen ton; in november 2010 werd de vorige mijlpaal gepasseerd.

Bargelink

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (13)

  • Wel jammer, meneer Kees, dat u Uw naam er niet onder (durft)te zetten Want van kees zijn genoeg Kees (schoot) hondjes

    U suggereert dat wanneer er geld gedoneert word, wat ik overigens een nobel iets vind, je een goed persoon ben?
    Vindt U werkelijk dat het een transparante site is? Ja voor de kleine uitstervende tonnage maar voor de grote? Maar goed dat heet weer vraag en aanbod

    Wat ik me afvraag is dat wat CdW geconstateerd heeft hier heeft willen delen niet goed is omdat…Ja die meneer CdW had het zonder persoonlijke kanttekening kunnen doen een beetje dom;-)

    Wat ik ook, al is het niet het onderwerp, nog wil vragen Maar is de Schuttevear wel zo blij met de achterban Schrik niet bedoel dat niet zo dat de boel liever opdoekt Maar als je hoort dat er “leden” hun fooien (lidmaatsschap) niet eens betalen of betaald hebben en de penningmeester als een bedelaar zijn geld moet halen…Waar gebeurde dat ook alweer meer? Dan ben je blij met welke gift ook

    En om toch ook weer van de gelegenheid gebruik te mogen maken als dat mag Waarom word er zo op de bevrachter gehakt
    Dat de bevrachters samen kwamen om een strijdplan op te zetten, dat wat er zelfs al eventueel opgezet ging worden, tegen te gaan Is toch niks mis mee Als je inziet dat het wel eens je(goed belegde) boterham zou kunnen kosten dan doe je er toch veel aan om dat tegen te gaan
    Je zou toch denken dat je dat vanuit de heren-schippers ondernemer ook van hadden kunnen verwachten
    Nee tot mijn grote verbazing speelde daar geen handelsgeest/overlevingsdrang in mee Nee alleen pure EMOTIE /gebasseerd op angst die er helemaal niet is of zelfs hoeft te zijn

    Ondernemen is op gelijk zakelijk nivo ondernemen
    Maar hier in de binnenvaart is het zo aan de gang ondernemen versus emotie en ja dat zien we wat daar van komt, NIET veel

    Want als iemand zelfs heeft/hadden onder vonden dan had die dat echt wel openbaar gemaakt en dan had er wat aan gedaan kunnen worden
    Maar heb je het weer die angst bang om..
    Weet je waar je juist bang voor moet zijn en dat ben ik dus ook voor mijn “concullega’s die op deze manier de boel omver helpen omdat ze teveel persoonlijke emoties hebben en het op de man hun eigen collega spelen en die zelf niet met constateringen naar buiten durven komen

    Nu mogen alleen de bevrachters 1 grote macht krijgen dmv van fuseren en de schippers zien niet in dat samenwerken op dezelfde manier meer evenveel macht betekend

    Sorry ik was even aan het dagdromen

    Ik weet niet wat ik als afzender moet schrijven want ja 🙁

    Geplaatst door: Dagdromer op
  • Axel,

    Ik vindt het jammer dat CDW, oftewel Cees de Waardt van de Sarcelle je zo op het hart trap. En dan te bedenken dat jij afgelopen zaterdag nog een extra donatie deed aan de internationale afdeling van Schuttevaer, voor de schipper.

    Geplaatst door: Kees op
  • uit Werkendam transparantie komen?!

    Geplaatst door: Maria op
  • Misschien is het nog interessant om te weten, dat een van de aandelhoudes/oprichters van Shipport Christian Bernaard Hoogendoorn van de Transito Bevrachting BV (Werkendam) is. Moet op die manier meer transparantie in de binnenvaart komen?

    Geplaatst door: Axel Götze-Rohen op
  • Beste heer CDW, mag ik uit uw reactie opmaken dat iedereen die binnenvaartminded is, geen geld mag verdienen? Heeft u uzelf wel eens een spiegel voorgehouden?
    En ga nou niet beginnen over het feit dat u te weinig verdient; ú bent de ondernemer. De tussenpersonen zijn eveneens ondernemer, maar u schijnt hen kwalijk te nemen dat ze begrijpen dat een ondernemer geld moet verdienen om te blijven bestaan.

    Geplaatst door: Ernst op
  • – Wij hebben nog geen bericht op onze facebook-account verwijderd – ook niet van cdw!
    – Wij registreren niet ongevraagd bedrijven, en sluiten ook geen ongevraagde abonnementen af. Dat deed dhr. Breman zelf!
    – Dubbele schepen verschijnen als twee (of meer) bevrachters hetzelfde schip in de database zetten. Maar dat hebben wij niet in handen en het is in feite ook toegestaan. Schepen die niet meer varen of waarvan de eigenaar overleden is, kunnen wij alleen eruit halen als wij hierover bericht krijgen. Maar wij kunnen bij meer dan 2.000 schepen daar niet dagelijks langs gaan. Dus graag info – wij ruimen de database dan graag op.
    – bevrachters worden niet overbodig: de meeste verladers willen er een dienstverlener “tussen” hebben.

    Geplaatst door: Axel Götze-Rohen op
  • Ook geen democratische organisatie, ben een jaar lid nog geen reis aangenomen en/of aangeboden via bargelink.
    Had dit ook geschreven op de facebook pagina van bargelink, was in een mum van tijd verwijderd.
    Dus weer een organisatie waar wij als schipper weinig mee kunnen, want de leiding ligt weer in handen van iemand die niet binnenvaartmindend maar ik ben bang vooral zijn eigen portomonneemindend.

    Geplaatst door: cdw op
  • Dit kost meerdere runners/bevrachters hun baan maar dat`s life zeggen ze dan.

    Geplaatst door: gebruiker op
  • Ik heb er al vaak wat aan gehad en mn lidmaatschapsgeld al lang terugverdiend.
    Voor mensen in de vrije vaart is het een interessant hulpmiddel.

    Geplaatst door: J.S. op
  • De schipper geloofd weer in een sprookje, er is er in ieder geval eentje die er beter van word en
    dat is natuurlijk de Heer Axel. Maar dat is niet zo vreemd want die is vroeger zelf bevrachter geweest.

    Geplaatst door: peter op
  • Tsja en ze sturen je een rekening, terwijl je geen zaken met hun hebt gedaan, nou afzagen dan, tsss ze durven nogal, we wisten niet eens waar het over ging, wel moeten betalen? waarvoor? zitten gewoon in bestanden te loeren, en ja we hebben weer een visje, nou loop onze deur maar voorbij?, We zijn niet meer zo van yep dat is het, niet dus.

    Geplaatst door: j.Breman op
  • ik vraag me af of dat klopt er staan dubbele namen in en schepen die niet eens meer varen zelf een schipper die niet meer leeft staat er nog op

    Geplaatst door: lvdh op
  • dit is toch toekomst !! bevrachter word toch overbodig

    Geplaatst door: gt op

Reageer

‘Bargelink-vloot’ groeit naar 4 miljoen ton | Schuttevaer.nl

‘Bargelink-vloot’ groeit naar 4 miljoen ton

In een jaar tijd is het ingeschreven scheepstonnage bij internetmarktplaats Bargelink.com met een miljoen ton gegroeid naar vier miljoen ton; in november 2010 werd de vorige mijlpaal gepasseerd.

Bargelink

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (13)

  • Wel jammer, meneer Kees, dat u Uw naam er niet onder (durft)te zetten Want van kees zijn genoeg Kees (schoot) hondjes

    U suggereert dat wanneer er geld gedoneert word, wat ik overigens een nobel iets vind, je een goed persoon ben?
    Vindt U werkelijk dat het een transparante site is? Ja voor de kleine uitstervende tonnage maar voor de grote? Maar goed dat heet weer vraag en aanbod

    Wat ik me afvraag is dat wat CdW geconstateerd heeft hier heeft willen delen niet goed is omdat…Ja die meneer CdW had het zonder persoonlijke kanttekening kunnen doen een beetje dom;-)

    Wat ik ook, al is het niet het onderwerp, nog wil vragen Maar is de Schuttevear wel zo blij met de achterban Schrik niet bedoel dat niet zo dat de boel liever opdoekt Maar als je hoort dat er “leden” hun fooien (lidmaatsschap) niet eens betalen of betaald hebben en de penningmeester als een bedelaar zijn geld moet halen…Waar gebeurde dat ook alweer meer? Dan ben je blij met welke gift ook

    En om toch ook weer van de gelegenheid gebruik te mogen maken als dat mag Waarom word er zo op de bevrachter gehakt
    Dat de bevrachters samen kwamen om een strijdplan op te zetten, dat wat er zelfs al eventueel opgezet ging worden, tegen te gaan Is toch niks mis mee Als je inziet dat het wel eens je(goed belegde) boterham zou kunnen kosten dan doe je er toch veel aan om dat tegen te gaan
    Je zou toch denken dat je dat vanuit de heren-schippers ondernemer ook van hadden kunnen verwachten
    Nee tot mijn grote verbazing speelde daar geen handelsgeest/overlevingsdrang in mee Nee alleen pure EMOTIE /gebasseerd op angst die er helemaal niet is of zelfs hoeft te zijn

    Ondernemen is op gelijk zakelijk nivo ondernemen
    Maar hier in de binnenvaart is het zo aan de gang ondernemen versus emotie en ja dat zien we wat daar van komt, NIET veel

    Want als iemand zelfs heeft/hadden onder vonden dan had die dat echt wel openbaar gemaakt en dan had er wat aan gedaan kunnen worden
    Maar heb je het weer die angst bang om..
    Weet je waar je juist bang voor moet zijn en dat ben ik dus ook voor mijn “concullega’s die op deze manier de boel omver helpen omdat ze teveel persoonlijke emoties hebben en het op de man hun eigen collega spelen en die zelf niet met constateringen naar buiten durven komen

    Nu mogen alleen de bevrachters 1 grote macht krijgen dmv van fuseren en de schippers zien niet in dat samenwerken op dezelfde manier meer evenveel macht betekend

    Sorry ik was even aan het dagdromen

    Ik weet niet wat ik als afzender moet schrijven want ja 🙁

    Geplaatst door: Dagdromer op
  • Axel,

    Ik vindt het jammer dat CDW, oftewel Cees de Waardt van de Sarcelle je zo op het hart trap. En dan te bedenken dat jij afgelopen zaterdag nog een extra donatie deed aan de internationale afdeling van Schuttevaer, voor de schipper.

    Geplaatst door: Kees op
  • uit Werkendam transparantie komen?!

    Geplaatst door: Maria op
  • Misschien is het nog interessant om te weten, dat een van de aandelhoudes/oprichters van Shipport Christian Bernaard Hoogendoorn van de Transito Bevrachting BV (Werkendam) is. Moet op die manier meer transparantie in de binnenvaart komen?

    Geplaatst door: Axel Götze-Rohen op
  • Beste heer CDW, mag ik uit uw reactie opmaken dat iedereen die binnenvaartminded is, geen geld mag verdienen? Heeft u uzelf wel eens een spiegel voorgehouden?
    En ga nou niet beginnen over het feit dat u te weinig verdient; ú bent de ondernemer. De tussenpersonen zijn eveneens ondernemer, maar u schijnt hen kwalijk te nemen dat ze begrijpen dat een ondernemer geld moet verdienen om te blijven bestaan.

    Geplaatst door: Ernst op
  • – Wij hebben nog geen bericht op onze facebook-account verwijderd – ook niet van cdw!
    – Wij registreren niet ongevraagd bedrijven, en sluiten ook geen ongevraagde abonnementen af. Dat deed dhr. Breman zelf!
    – Dubbele schepen verschijnen als twee (of meer) bevrachters hetzelfde schip in de database zetten. Maar dat hebben wij niet in handen en het is in feite ook toegestaan. Schepen die niet meer varen of waarvan de eigenaar overleden is, kunnen wij alleen eruit halen als wij hierover bericht krijgen. Maar wij kunnen bij meer dan 2.000 schepen daar niet dagelijks langs gaan. Dus graag info – wij ruimen de database dan graag op.
    – bevrachters worden niet overbodig: de meeste verladers willen er een dienstverlener “tussen” hebben.

    Geplaatst door: Axel Götze-Rohen op
  • Ook geen democratische organisatie, ben een jaar lid nog geen reis aangenomen en/of aangeboden via bargelink.
    Had dit ook geschreven op de facebook pagina van bargelink, was in een mum van tijd verwijderd.
    Dus weer een organisatie waar wij als schipper weinig mee kunnen, want de leiding ligt weer in handen van iemand die niet binnenvaartmindend maar ik ben bang vooral zijn eigen portomonneemindend.

    Geplaatst door: cdw op
  • Dit kost meerdere runners/bevrachters hun baan maar dat`s life zeggen ze dan.

    Geplaatst door: gebruiker op
  • Ik heb er al vaak wat aan gehad en mn lidmaatschapsgeld al lang terugverdiend.
    Voor mensen in de vrije vaart is het een interessant hulpmiddel.

    Geplaatst door: J.S. op
  • De schipper geloofd weer in een sprookje, er is er in ieder geval eentje die er beter van word en
    dat is natuurlijk de Heer Axel. Maar dat is niet zo vreemd want die is vroeger zelf bevrachter geweest.

    Geplaatst door: peter op
  • Tsja en ze sturen je een rekening, terwijl je geen zaken met hun hebt gedaan, nou afzagen dan, tsss ze durven nogal, we wisten niet eens waar het over ging, wel moeten betalen? waarvoor? zitten gewoon in bestanden te loeren, en ja we hebben weer een visje, nou loop onze deur maar voorbij?, We zijn niet meer zo van yep dat is het, niet dus.

    Geplaatst door: j.Breman op
  • ik vraag me af of dat klopt er staan dubbele namen in en schepen die niet eens meer varen zelf een schipper die niet meer leeft staat er nog op

    Geplaatst door: lvdh op
  • dit is toch toekomst !! bevrachter word toch overbodig

    Geplaatst door: gt op

Reageer