Kleine binnenvaart heet nu Flexfleet

Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) start in de laatste week van april de campagne voor de deelmarkt kleinere binnenvaartschepen onder de naam: FlexFleet. Dit in navolging op het rapport ‘Een goede toekomst voor het kleine schip’ uit 2008. De campagne start met een zogenaamde guerilla- en direct mail-actie. Daarmee zal het BVB logistiek managers op een ludieke en verassende wijze attenderen op de mogelijkheden van het kleine schip, ofwel FlexFleet.

Laden/lossen met FlexFleet

Doel van deze omvangrijke campagne is om verladers en logistiek dienstverleners, en later in de campagne ook scholieren en gemeenten vaker te laten kiezen voor binnenvaart en in het bijzonder de kleinere klasse schepen. Dat meldt het Bureau Voorlichting Binnenvaart in een persbericht.
Met FlexFleet introduceert het BVB de nieuwe naam voor binnenvaartschepen tot 86 meter. De naam benadrukt de flexibiliteit in vaargebied, grootte en toepassing. Thema van de campagne is: Bereik meer met de kleinere binnenvaart. Meer bereiken kan op veel manieren worden uitgelegd, maar doelt richting verladers voornamelijk op het grote vaargebied van de FlexFleet. Ook wordt de veelzijdigheid in de grootte van binnenvaart-schepen benadrukt, wat een sterk punt van de binnenvaart is. Binnen deze campagne wordt dit deel van de vloot nu, onder de naam FlexFleet, als aparte categorie onder de aandacht gebracht.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Kleine binnenvaart heet nu Flexfleet | Schuttevaer.nl

Kleine binnenvaart heet nu Flexfleet

Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) start in de laatste week van april de campagne voor de deelmarkt kleinere binnenvaartschepen onder de naam: FlexFleet. Dit in navolging op het rapport ‘Een goede toekomst voor het kleine schip’ uit 2008. De campagne start met een zogenaamde guerilla- en direct mail-actie. Daarmee zal het BVB logistiek managers op een ludieke en verassende wijze attenderen op de mogelijkheden van het kleine schip, ofwel FlexFleet.

Laden/lossen met FlexFleet

Doel van deze omvangrijke campagne is om verladers en logistiek dienstverleners, en later in de campagne ook scholieren en gemeenten vaker te laten kiezen voor binnenvaart en in het bijzonder de kleinere klasse schepen. Dat meldt het Bureau Voorlichting Binnenvaart in een persbericht.
Met FlexFleet introduceert het BVB de nieuwe naam voor binnenvaartschepen tot 86 meter. De naam benadrukt de flexibiliteit in vaargebied, grootte en toepassing. Thema van de campagne is: Bereik meer met de kleinere binnenvaart. Meer bereiken kan op veel manieren worden uitgelegd, maar doelt richting verladers voornamelijk op het grote vaargebied van de FlexFleet. Ook wordt de veelzijdigheid in de grootte van binnenvaart-schepen benadrukt, wat een sterk punt van de binnenvaart is. Binnen deze campagne wordt dit deel van de vloot nu, onder de naam FlexFleet, als aparte categorie onder de aandacht gebracht.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer