Kempenaar Esperance rest van 2010 onderweg met brugdelen naar Brussel

De Esperance van Jan de Visser vaart het komende jaar met een bijzonder transport van Son en Breugel aan het Wilhelminakanaal naar Brussel. Het gaat om in totaal 68 brugdelen, die per 2 in 34 weken worden weggevaren. De betonnen delen zijn bedoeld voor een spoorbypass, boven de grond, die Brussels Airport beter moet verbinden met het Belgische spoorwegennet.

Kempenaar Esperance

Door Marja de Vet
Wegvervoerder Westdijk, huisvervoerder van Betonson in Son en Breugel, vroeg Bevrachtingskantoor Overmeer Transport Group een transportoplossing aan te dragen, omdat de brugdelen niet over de weg konden worden vervoerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Kempenaar Esperance rest van 2010 onderweg met brugdelen naar Brussel | Schuttevaer.nl

Kempenaar Esperance rest van 2010 onderweg met brugdelen naar Brussel

De Esperance van Jan de Visser vaart het komende jaar met een bijzonder transport van Son en Breugel aan het Wilhelminakanaal naar Brussel. Het gaat om in totaal 68 brugdelen, die per 2 in 34 weken worden weggevaren. De betonnen delen zijn bedoeld voor een spoorbypass, boven de grond, die Brussels Airport beter moet verbinden met het Belgische spoorwegennet.

Kempenaar Esperance

Door Marja de Vet
Wegvervoerder Westdijk, huisvervoerder van Betonson in Son en Breugel, vroeg Bevrachtingskantoor Overmeer Transport Group een transportoplossing aan te dragen, omdat de brugdelen niet over de weg konden worden vervoerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer