Opinie: Veilig, vlot, niet te duur en de noodknop

In de Scheepvaartverkeerswet stelt onze minister in artikel 1, lid i dat vaarwegbeheerders door middel van verkeersbegeleiding verantwoordelijk zijn voor een ‘veilig en vlot’ scheepvaartverkeer. De meeste vaarwegbeheerders draaien dat om en stellen verantwoordelijk te zijn voor een ‘vlot en veilig’ scheepvaartverkeer.

Opinie: Veilig, vlot, niet te duur en de noodknop

Door Bart Verkade – bedrijfseconoom en schipper, combineert het varen met een adviespraktijk
In het algemeen prettig voor de ondernemers in de binnenvaart. Want niemand zit te wachten op een superveilige, maar eeuwigdurende passage van een brug of sluis.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Opinie: Veilig, vlot, niet te duur en de noodknop | Schuttevaer.nl

Opinie: Veilig, vlot, niet te duur en de noodknop

In de Scheepvaartverkeerswet stelt onze minister in artikel 1, lid i dat vaarwegbeheerders door middel van verkeersbegeleiding verantwoordelijk zijn voor een ‘veilig en vlot’ scheepvaartverkeer. De meeste vaarwegbeheerders draaien dat om en stellen verantwoordelijk te zijn voor een ‘vlot en veilig’ scheepvaartverkeer.

Opinie: Veilig, vlot, niet te duur en de noodknop

Door Bart Verkade – bedrijfseconoom en schipper, combineert het varen met een adviespraktijk
In het algemeen prettig voor de ondernemers in de binnenvaart. Want niemand zit te wachten op een superveilige, maar eeuwigdurende passage van een brug of sluis.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer