Steunpunt opent meldpunt klanten Deutsche Bank

Steunpunt Binnenvaart opent een meldpunt voor klanten van de Deutsche Bank (DB) die vorige week te horen hebben gekregen dat die bank zich ‘niet langer de geschikte bank’ acht om hen producten en diensten aan te bieden. Het gaat om klanten die drie jaar geleden zijn overgenomen van ABN Amro.

Na de fusie met Fortis Bank moest ABN op last van de Europese Commissie een aantal regiokantoren afstoten. DB nam ze over. Het betreft in totaal circa 18.000 klanten, grotendeels in het segment Midden- en Kleinbedrijf (MKB), onder wie zo’n 150 binnenvaartondernemers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Steunpunt opent meldpunt klanten Deutsche Bank | Schuttevaer.nl

Steunpunt opent meldpunt klanten Deutsche Bank

Steunpunt Binnenvaart opent een meldpunt voor klanten van de Deutsche Bank (DB) die vorige week te horen hebben gekregen dat die bank zich ‘niet langer de geschikte bank’ acht om hen producten en diensten aan te bieden. Het gaat om klanten die drie jaar geleden zijn overgenomen van ABN Amro.

Na de fusie met Fortis Bank moest ABN op last van de Europese Commissie een aantal regiokantoren afstoten. DB nam ze over. Het betreft in totaal circa 18.000 klanten, grotendeels in het segment Midden- en Kleinbedrijf (MKB), onder wie zo’n 150 binnenvaartondernemers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer