LNG-ombouw Wes Amelie in 2017 betaalt zich uit

Het eerste naar LNG omgebouwde containerfeeder-schip, de Wes Amelie (2011) van de Duitse rederij Wessels, vaart nu een jaar op LNG en dat levert volgens reder Peter Hoepfner een toenemende besparing op ten opzichte van Marine Diesel Oil (MDO). En verlenging van het charter voor het schip.

LNG-ombouw Wes Amelie in 2017 betaalt zich uit

Lagere brandstofkosten, minder havengeld en contractverlenging

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

LNG-ombouw Wes Amelie in 2017 betaalt zich uit | Schuttevaer.nl

LNG-ombouw Wes Amelie in 2017 betaalt zich uit

Het eerste naar LNG omgebouwde containerfeeder-schip, de Wes Amelie (2011) van de Duitse rederij Wessels, vaart nu een jaar op LNG en dat levert volgens reder Peter Hoepfner een toenemende besparing op ten opzichte van Marine Diesel Oil (MDO). En verlenging van het charter voor het schip.

LNG-ombouw Wes Amelie in 2017 betaalt zich uit

Lagere brandstofkosten, minder havengeld en contractverlenging

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer