Veerboot Folgefonn heeft geen mens nodig om af te meren

Het Finse technologieconcern Wärtsilä heeft met succes een innovatieve autodocking-technologie getest. De proeven werden uitgevoerd met de Folgefonn, een 83-meter lange veerboot van de Noorse rederij Norled.

Veerboot Folgefonn heeft geen mens nodig om af te meren

Wärtsilä test eerste autodocking-installatie ter wereld

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Veerboot Folgefonn heeft geen mens nodig om af te meren | Schuttevaer.nl

Veerboot Folgefonn heeft geen mens nodig om af te meren

Het Finse technologieconcern Wärtsilä heeft met succes een innovatieve autodocking-technologie getest. De proeven werden uitgevoerd met de Folgefonn, een 83-meter lange veerboot van de Noorse rederij Norled.

Veerboot Folgefonn heeft geen mens nodig om af te meren

Wärtsilä test eerste autodocking-installatie ter wereld

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer