Cruiseschip met luchtsmering

De Duitse rederij Aida Cruises heeft een van de groenste cruiseschepen ter wereld in de vaart genomen. Het schip, de Aida Prima (300 x 37,60 meter) is gebouwd bij Mitsubishi Heavy Industries (MHI) in Nagasaki en maakt gebruik van luchtsmering van Mitsubishi, het Mitsubishi Air Lubrication System (MALS).

Cruiseschip met luchtsmering

Mitsubishi rust nieuwe Aida Prima uit met MALS

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Cruiseschip met luchtsmering | Schuttevaer.nl

Cruiseschip met luchtsmering

De Duitse rederij Aida Cruises heeft een van de groenste cruiseschepen ter wereld in de vaart genomen. Het schip, de Aida Prima (300 x 37,60 meter) is gebouwd bij Mitsubishi Heavy Industries (MHI) in Nagasaki en maakt gebruik van luchtsmering van Mitsubishi, het Mitsubishi Air Lubrication System (MALS).

Cruiseschip met luchtsmering

Mitsubishi rust nieuwe Aida Prima uit met MALS

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer