Hybride aandrijving presteert ook beter in de opvaart

Het hybride aangedreven ms Goblin (135 x 11,45 meter, 4327 ton) is niet alleen in de afvaart zuiniger dan het dieseldirect aangedreven zusterschip Lutin. Ook in de opvaart, presteert het schip een stuk beter.

Hybride aandrijving presteert ook beter in de opvaart

‘Elke liter is er één’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Hybride aandrijving presteert ook beter in de opvaart | Schuttevaer.nl

Hybride aandrijving presteert ook beter in de opvaart

Het hybride aangedreven ms Goblin (135 x 11,45 meter, 4327 ton) is niet alleen in de afvaart zuiniger dan het dieseldirect aangedreven zusterschip Lutin. Ook in de opvaart, presteert het schip een stuk beter.

Hybride aandrijving presteert ook beter in de opvaart

‘Elke liter is er één’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer