Imtech Marine test hybride voortstuwing

Imtech Marine test in Rotterdam de allereerste door het bedrijf gebouwde hybride voortstuwingssystemen. Ze komen te staan in twee zeegaande Schotse veerboten (43,50 x 12,20 meter, 135 ton) die voor Caledonian Maritime Assets Limited (CMAL) worden gebouwd bij Ferguson Shipbuilders in Glasgow.

Imtech Marine test hybride voortstuwing

Elektrisch aangedreven veerboten liggen ’s nachts aan de lader

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Imtech Marine test hybride voortstuwing | Schuttevaer.nl

Imtech Marine test hybride voortstuwing

Imtech Marine test in Rotterdam de allereerste door het bedrijf gebouwde hybride voortstuwingssystemen. Ze komen te staan in twee zeegaande Schotse veerboten (43,50 x 12,20 meter, 135 ton) die voor Caledonian Maritime Assets Limited (CMAL) worden gebouwd bij Ferguson Shipbuilders in Glasgow.

Imtech Marine test hybride voortstuwing

Elektrisch aangedreven veerboten liggen ’s nachts aan de lader

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer