Via de Chinees in de binnenvaart

Alex van der Lande vaart sinds 3,5 jaar als stuurman-matroos op de 1200-tonner Ara. Hij heeft nog nooit op een ander schip gewerkt en werd door een bezorger bij de Chinees op het idee gebracht om te gaan varen. ‘Dat was een neefje van mijn schipper. Het leek me leuk en ik ben het gaan doen.’

Via de Chinees in de binnenvaart

‘86-meterschepen hebben de toekomst, niet de 110-meters’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Via de Chinees in de binnenvaart | Schuttevaer.nl

Via de Chinees in de binnenvaart

Alex van der Lande vaart sinds 3,5 jaar als stuurman-matroos op de 1200-tonner Ara. Hij heeft nog nooit op een ander schip gewerkt en werd door een bezorger bij de Chinees op het idee gebracht om te gaan varen. ‘Dat was een neefje van mijn schipper. Het leek me leuk en ik ben het gaan doen.’

Via de Chinees in de binnenvaart

‘86-meterschepen hebben de toekomst, niet de 110-meters’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer