Drijvende musea in commerciële vaart

Met de laatst overgebleven originele Nederlandse, volkomen zeewaardige driemaster – én het oudst varende ijzeren zeilschip voor de binnenwateren, heeft Stichting Het Rotterdamse Zeilschip genoeg om mee te pronken. Maar om de Oosterschelde (1918) en vooral de Helena (1875) in de vaart te houden, moet de stichting alle zeilen bijzetten.

Drijvende musea in commerciële vaart

‘Van alle topzeilschoeners is alleen de Oosterschelde overgebleven’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Drijvende musea in commerciële vaart | Schuttevaer.nl

Drijvende musea in commerciële vaart

Met de laatst overgebleven originele Nederlandse, volkomen zeewaardige driemaster – én het oudst varende ijzeren zeilschip voor de binnenwateren, heeft Stichting Het Rotterdamse Zeilschip genoeg om mee te pronken. Maar om de Oosterschelde (1918) en vooral de Helena (1875) in de vaart te houden, moet de stichting alle zeilen bijzetten.

Drijvende musea in commerciële vaart

‘Van alle topzeilschoeners is alleen de Oosterschelde overgebleven’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer