Nieuwste binnenschepen 30% zuiniger dan in 2008

Beter inzicht in de manier waarop water bij binnenvaartschepen naar de schroef stroomt en de invloed die tunnels onder het vlak daarop uitoefenen levert met een aantal andere verbeteringen schepen op met een 25 tot 30% lagere weerstand dan in 2008 gebouwde schepen.

Nieuwste binnenschepen 30% zuiniger dan in 2008

Tunneleffect werd jaren verkeerd ingeschat

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Nieuwste binnenschepen 30% zuiniger dan in 2008 | Schuttevaer.nl

Nieuwste binnenschepen 30% zuiniger dan in 2008

Beter inzicht in de manier waarop water bij binnenvaartschepen naar de schroef stroomt en de invloed die tunnels onder het vlak daarop uitoefenen levert met een aantal andere verbeteringen schepen op met een 25 tot 30% lagere weerstand dan in 2008 gebouwde schepen.

Nieuwste binnenschepen 30% zuiniger dan in 2008

Tunneleffect werd jaren verkeerd ingeschat

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer