Eén man nodig voor boorproces

Het vergaand geautomatiseerde booreiland Swift 10 werd bijna 2,5 jaar geleden naar haar eerste werklocatie in het L13-blok gesleept. Het platform was in opdracht van de NAM gebouwd om in de zuidelijke Noordzee kleine olie- en gasvelden te ontsluiten. Met het accent op veiliger, efficiënter en rendabeler werken. En de ervaringen met het platform zijn heel positief volgens Teun Korevaar, die aan boord Offshore Installation Manager (OIM), ofwel de baas van het platform is. Booreiland en bemanning hebben intussen naam gemaakt.

Eén man nodig voor boorproces

Geautomatiseerde Swift 10 doet haar werk prima

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Eén man nodig voor boorproces | Schuttevaer.nl

Eén man nodig voor boorproces

Het vergaand geautomatiseerde booreiland Swift 10 werd bijna 2,5 jaar geleden naar haar eerste werklocatie in het L13-blok gesleept. Het platform was in opdracht van de NAM gebouwd om in de zuidelijke Noordzee kleine olie- en gasvelden te ontsluiten. Met het accent op veiliger, efficiënter en rendabeler werken. En de ervaringen met het platform zijn heel positief volgens Teun Korevaar, die aan boord Offshore Installation Manager (OIM), ofwel de baas van het platform is. Booreiland en bemanning hebben intussen naam gemaakt.

Eén man nodig voor boorproces

Geautomatiseerde Swift 10 doet haar werk prima

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer