Nieuwe bedrijfsstrategie helpt Bluestream er weer bovenop

Het is bijna vier jaar geleden dat offshorebedrijf Bluestream uit Den Helder, na een moeilijke periode, een herstart maakte. Nieuwe aandeelhouders en leidinggevenden en een bedrijfsstrategie gericht op maatwerk op het gebied van duiken, onderwaterrobots en speciale klimtechnieken werd ingezet om de markt terug te winnen. Een missie die volgens algemeen directeur Rolf de Vries en meewerkend commissaris en aandeelhouder Caspar Domstorff succes heeft opgeleverd.

Nieuwe bedrijfsstrategie helpt Bluestream er weer bovenop

‘Sterke walorganisatie en toeleveranciers die voor ons klaarstaan’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Nieuwe bedrijfsstrategie helpt Bluestream er weer bovenop | Schuttevaer.nl

Nieuwe bedrijfsstrategie helpt Bluestream er weer bovenop

Het is bijna vier jaar geleden dat offshorebedrijf Bluestream uit Den Helder, na een moeilijke periode, een herstart maakte. Nieuwe aandeelhouders en leidinggevenden en een bedrijfsstrategie gericht op maatwerk op het gebied van duiken, onderwaterrobots en speciale klimtechnieken werd ingezet om de markt terug te winnen. Een missie die volgens algemeen directeur Rolf de Vries en meewerkend commissaris en aandeelhouder Caspar Domstorff succes heeft opgeleverd.

Nieuwe bedrijfsstrategie helpt Bluestream er weer bovenop

‘Sterke walorganisatie en toeleveranciers die voor ons klaarstaan’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer