Zeevrachtenmarkt: Droefenis in tankvaart

De vrachttarieven voor capesizers dalen al met de aankomende viering van het Chinese Nieuwjaar. En zullen nog wel verder dalen. De Australische havens sloten vanwege slecht weer. In Brazilië daalde het ladingaanbod. De congestie in de Chinese havens helpt ook niet. Meer dan 50 droge-bulkschepen wachten op een losplaats.

De 304.000 dwt metende VLCC Eurodestiny uit 2003 is afgevoerd naar een Indiaas sloopstrand.
De 304.000 dwt metende VLCC Eurodestiny uit 2003 is afgevoerd naar een Indiaas sloopstrand.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zeevrachtenmarkt: Droefenis in tankvaart | Schuttevaer.nl

Zeevrachtenmarkt: Droefenis in tankvaart

De vrachttarieven voor capesizers dalen al met de aankomende viering van het Chinese Nieuwjaar. En zullen nog wel verder dalen. De Australische havens sloten vanwege slecht weer. In Brazilië daalde het ladingaanbod. De congestie in de Chinese havens helpt ook niet. Meer dan 50 droge-bulkschepen wachten op een losplaats.

De 304.000 dwt metende VLCC Eurodestiny uit 2003 is afgevoerd naar een Indiaas sloopstrand.
De 304.000 dwt metende VLCC Eurodestiny uit 2003 is afgevoerd naar een Indiaas sloopstrand.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer