Filmische eindejaarswensen van havenbedrijven

De havenbedrijven van de grote Nederlandse zeehavens pakken kort voor Kerst flink uit met video-jaaroverzichten en -nieuwjaarswensen.

Filmische eindejaarswensen van havenbedrijven

Amsterdam legt als ‘Port of Partnerships’ de nadruk op mensen die de haven maken. Ze komen met tientallen in hun eigen werkomgeving in beeld om het verhaal van de haven te vertellen. De nieuwjaarsboodschap op Twitter luidt: ‘In 2019 willen we nóg meer toegevoegde waarde creëren. Hoe? Met elkaar! #portofpartnerships’.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pSfIyt6ivOk" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Rotterdam borduurt met ‘Energize! Make it happen’ voort op het thema van de Wereldhavendagen 2018. De video laat allerlei opmerkelijke vernieuwingen en bijzondere momenten de revue passeren. Je kon er het afgelopen jaar zelf in de haven of via de media getuige van zijn, inclusief het drama van de gemorste olie uit de Bow Jubail. En als afsluitend beeld: ‘2019! A Brand New Year Full of Fresh Ideas’.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jwAJrn-hLLQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

In Antwerpen staan havenschepen Marc Van Peel en CEO Jacques Vandermeiren klaar om te klinken. Het recordjaar 2018 is al reden genoeg voor een tevreden terugblik. Beiden voegen daar nog aan toe: ‘Nieuwe inspanningen op het vlak van duurzaamheid, nieuwe investeringen in de chemie en de lancering van de Waterbus en de fietsbus zijn maar enkele key milestones die we samen gerealiseerd hebben. Samen, want onze medewerkers dragen elk hun steentje bij om onze haven klaar te stomen voor de wereld van morgen.’

Van Peel en Vandermeiren brengen samen met al hun collega’s van de haven een toost uit op een geslaagd 2018 en een even sprankelend 2019.(DvdM)

Filmische eindejaarswensen van havenbedrijven | Schuttevaer.nl

Filmische eindejaarswensen van havenbedrijven

De havenbedrijven van de grote Nederlandse zeehavens pakken kort voor Kerst flink uit met video-jaaroverzichten en -nieuwjaarswensen.

Filmische eindejaarswensen van havenbedrijven

Amsterdam legt als ‘Port of Partnerships’ de nadruk op mensen die de haven maken. Ze komen met tientallen in hun eigen werkomgeving in beeld om het verhaal van de haven te vertellen. De nieuwjaarsboodschap op Twitter luidt: ‘In 2019 willen we nóg meer toegevoegde waarde creëren. Hoe? Met elkaar! #portofpartnerships’.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/pSfIyt6ivOk" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Rotterdam borduurt met ‘Energize! Make it happen’ voort op het thema van de Wereldhavendagen 2018. De video laat allerlei opmerkelijke vernieuwingen en bijzondere momenten de revue passeren. Je kon er het afgelopen jaar zelf in de haven of via de media getuige van zijn, inclusief het drama van de gemorste olie uit de Bow Jubail. En als afsluitend beeld: ‘2019! A Brand New Year Full of Fresh Ideas’.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jwAJrn-hLLQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

In Antwerpen staan havenschepen Marc Van Peel en CEO Jacques Vandermeiren klaar om te klinken. Het recordjaar 2018 is al reden genoeg voor een tevreden terugblik. Beiden voegen daar nog aan toe: ‘Nieuwe inspanningen op het vlak van duurzaamheid, nieuwe investeringen in de chemie en de lancering van de Waterbus en de fietsbus zijn maar enkele key milestones die we samen gerealiseerd hebben. Samen, want onze medewerkers dragen elk hun steentje bij om onze haven klaar te stomen voor de wereld van morgen.’

Van Peel en Vandermeiren brengen samen met al hun collega’s van de haven een toost uit op een geslaagd 2018 en een even sprankelend 2019.(DvdM)