Overijssel laat 1000 ton voor Almelo-Coevorden niet los

De provincie Overijssel laat het idee om het kanaal Almelo-De Haandrik geschikt te maken voor schepen van 1000 ton nog niet vallen. Dit jaar wordt in een specifiek op het kanaal gericht maatwerkonderzoek onderzocht of goederenvervoer over water voor bedrijven in de regio rendabel is en wat het effect is van opwaardering naar 1000 ton. In de afgelopen jaren werd het kanaal opgewaardeerd van 600 naar 700 ton.

Rekenkamer Oost: opwaardering kwam te laat en is te beperkt

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Overijssel laat 1000 ton voor Almelo-Coevorden niet los | Schuttevaer.nl

Overijssel laat 1000 ton voor Almelo-Coevorden niet los

De provincie Overijssel laat het idee om het kanaal Almelo-De Haandrik geschikt te maken voor schepen van 1000 ton nog niet vallen. Dit jaar wordt in een specifiek op het kanaal gericht maatwerkonderzoek onderzocht of goederenvervoer over water voor bedrijven in de regio rendabel is en wat het effect is van opwaardering naar 1000 ton. In de afgelopen jaren werd het kanaal opgewaardeerd van 600 naar 700 ton.

Rekenkamer Oost: opwaardering kwam te laat en is te beperkt

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer