Overal waar u vaart: Achter de schermen gebeurt veel

Wat doet BLN eigenlijk? Onlangs werd mij die vraag weer gesteld. Van niet-leden kan ik zo’n vraag goed begrijpen. Zij missen de informatie die de leden krijgen. Maar als ook leden deze vraag gaan stellen, is er iets niet goed. Dan zijn ze wellicht niet goed geïnformeerd, of niet tevreden met de resultaten. Zij missen een lijst met successen.

Door Andries de Weerd, Regiocoördinator Koninklijke BLN-Schuttevaer Noord-Holland en IJsselmeer
Dat is geen goed signaal! Ondanks de in mijn ogen zeer lange lijst speerpunten ervaren zij dat BLN niet genoeg bereikt. Als ik naar de dagelijkse praktijk kijk van de laatste maanden, dan kan ik mij dit signaal van een lid wel voorstellen. Hoewel wij de laatste jaren veel dichter op de bal spelen, staan we toch nog regelmatig met 1-0 achter. Dat is frustrerend voor de schipper, maar zeker ook voor BLN. Ik neem u met een paar voorbeelden mee door de afgelopen weken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Overal waar u vaart: Achter de schermen gebeurt veel | Schuttevaer.nl

Overal waar u vaart: Achter de schermen gebeurt veel

Wat doet BLN eigenlijk? Onlangs werd mij die vraag weer gesteld. Van niet-leden kan ik zo’n vraag goed begrijpen. Zij missen de informatie die de leden krijgen. Maar als ook leden deze vraag gaan stellen, is er iets niet goed. Dan zijn ze wellicht niet goed geïnformeerd, of niet tevreden met de resultaten. Zij missen een lijst met successen.

Door Andries de Weerd, Regiocoördinator Koninklijke BLN-Schuttevaer Noord-Holland en IJsselmeer
Dat is geen goed signaal! Ondanks de in mijn ogen zeer lange lijst speerpunten ervaren zij dat BLN niet genoeg bereikt. Als ik naar de dagelijkse praktijk kijk van de laatste maanden, dan kan ik mij dit signaal van een lid wel voorstellen. Hoewel wij de laatste jaren veel dichter op de bal spelen, staan we toch nog regelmatig met 1-0 achter. Dat is frustrerend voor de schipper, maar zeker ook voor BLN. Ik neem u met een paar voorbeelden mee door de afgelopen weken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer