Rotterdams perspectief verandert

Havenbedrijf Rotterdam startte dinsdag met een nieuwe campagne die het merk Port of Rotterdam internationaal verder versterkt. Onder de titel ‘Change Your Perspective’ wordt Rotterdam als grensverleggende haven gepositioneerd om zo de meerwaarde van de haven voor bestaande en potentiële klanten wereldwijd te onderstrepen.

Rotterdams perspectief verandert

‘Change Your Perspective’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Rotterdams perspectief verandert | Schuttevaer.nl

Rotterdams perspectief verandert

Havenbedrijf Rotterdam startte dinsdag met een nieuwe campagne die het merk Port of Rotterdam internationaal verder versterkt. Onder de titel ‘Change Your Perspective’ wordt Rotterdam als grensverleggende haven gepositioneerd om zo de meerwaarde van de haven voor bestaande en potentiële klanten wereldwijd te onderstrepen.

Rotterdams perspectief verandert

‘Change Your Perspective’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer