Schepenhandel

Rivieren, Kanalen & Meren: Be-Ha verdwijnt na 94 jaar

Deze rubriek geeft een overzicht van de mutaties van de Nederlandse binnenvaartvloot. Wij gaan uit van gegevens van machinefabrieken, werven, sloperijen, instanties en talloze mensen die de binnenvaart een warm hart toedragen. Daarnaast putten wij uit eigen bestanden voor (historische) gegevens en uiteraard uit boeken, tijdschriften en weekbladen. Helaas zijn deze gegevens niet altijd juist, dus mocht u opmerkingen hebben, schroom dan niet deze via de redactie van Weekblad Schuttevaer door te geven.

Samenstelling en redactie: A. van Zanten

De Be-Ha, hier nog in Oldenburg. Haar laatste reis ging naar Kampen. (Foto J. Schirsching)
De Be-Ha, hier nog in Oldenburg. Haar laatste reis ging naar Kampen. (Foto J. Schirsching)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Rivieren, Kanalen & Meren: Be-Ha verdwijnt na 94 jaar | Schuttevaer.nl
Schepenhandel

Rivieren, Kanalen & Meren: Be-Ha verdwijnt na 94 jaar

Deze rubriek geeft een overzicht van de mutaties van de Nederlandse binnenvaartvloot. Wij gaan uit van gegevens van machinefabrieken, werven, sloperijen, instanties en talloze mensen die de binnenvaart een warm hart toedragen. Daarnaast putten wij uit eigen bestanden voor (historische) gegevens en uiteraard uit boeken, tijdschriften en weekbladen. Helaas zijn deze gegevens niet altijd juist, dus mocht u opmerkingen hebben, schroom dan niet deze via de redactie van Weekblad Schuttevaer door te geven.

Samenstelling en redactie: A. van Zanten

De Be-Ha, hier nog in Oldenburg. Haar laatste reis ging naar Kampen. (Foto J. Schirsching)
De Be-Ha, hier nog in Oldenburg. Haar laatste reis ging naar Kampen. (Foto J. Schirsching)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer