Binnenvaart als merk: ‘the Blue Road’

De binnenvaart slaat een nieuwe promotieweg in: de blauwe weg. Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) introduceert dit voorjaar het collectieve branchemerk ‘the Blue Road’.

The Blue Road

Gedachte achter deze nieuwe weg is dat de binnenvaart zich als merk profileert. Een stevig merk, dat zorgt voor herkenbaarheid, de voordelen van de binnenvaart communiceert en de positieve kant van de binnenvaart uitstraalt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Binnenvaart als merk: ‘the Blue Road’ | Schuttevaer.nl

Binnenvaart als merk: ‘the Blue Road’

De binnenvaart slaat een nieuwe promotieweg in: de blauwe weg. Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) introduceert dit voorjaar het collectieve branchemerk ‘the Blue Road’.

The Blue Road

Gedachte achter deze nieuwe weg is dat de binnenvaart zich als merk profileert. Een stevig merk, dat zorgt voor herkenbaarheid, de voordelen van de binnenvaart communiceert en de positieve kant van de binnenvaart uitstraalt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer