post-Covid-effect

Meyer Werft moet opboksen tegen staatswerven

De in zwaar weer verkerende Meyer Werft in Papenburg moet opboksen tegen de staatswerven Fincantieri in Italië en Chantiers de l’Atlantique in Frankrijk en heeft te maken met het post-Covid-effect. Dat zeggen Dirk Max, professor aan de Hamburg School of Business Administration en Chris Lüken, directeur van het Verband für Schiffbau und Meerestechnik (VSM).

Meyer Reverse 2
Het cruiseschip van de toekomst dat de Meyer Werft ontwierp net na de Coronacrisis. Foto Meyer Werft

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Meyer Werft moet opboksen tegen staatswerven | Schuttevaer.nl
post-Covid-effect

Meyer Werft moet opboksen tegen staatswerven

De in zwaar weer verkerende Meyer Werft in Papenburg moet opboksen tegen de staatswerven Fincantieri in Italië en Chantiers de l’Atlantique in Frankrijk en heeft te maken met het post-Covid-effect. Dat zeggen Dirk Max, professor aan de Hamburg School of Business Administration en Chris Lüken, directeur van het Verband für Schiffbau und Meerestechnik (VSM).

Meyer Reverse 2
Het cruiseschip van de toekomst dat de Meyer Werft ontwierp net na de Coronacrisis. Foto Meyer Werft

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer