Tekort aan schepen

‘Euro-Rijn zoekt schepen en wil investeren bij overnames’

Euro-Rijn is zo’n bedrijf dat zelden de publiciteit zoekt. Toch is het een van de grootste spelers in de Nederlandse binnenvaart. Als bevrachter is het een essentiële schakel voor droge lading en binnenvaart. Jaarlijks doet Euro-Rijn 4,5 miljoen ton. Om die positie te versterken wil het bedrijf participeren in schepen en bij overnames van binnenvaartondernemers.

Maurits Verschuur (m): ‘De groep vastvaarders willen we vergroten en we willen wel participeren bij overnames of investeren in binnenvaartondernemingen.’ Arthur Boer (l) Dick Huijgen (r) Foto René Quist

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

‘Euro-Rijn zoekt schepen en wil investeren bij overnames’ | Schuttevaer.nl
Tekort aan schepen

‘Euro-Rijn zoekt schepen en wil investeren bij overnames’

Euro-Rijn is zo’n bedrijf dat zelden de publiciteit zoekt. Toch is het een van de grootste spelers in de Nederlandse binnenvaart. Als bevrachter is het een essentiële schakel voor droge lading en binnenvaart. Jaarlijks doet Euro-Rijn 4,5 miljoen ton. Om die positie te versterken wil het bedrijf participeren in schepen en bij overnames van binnenvaartondernemers.

Maurits Verschuur (m): ‘De groep vastvaarders willen we vergroten en we willen wel participeren bij overnames of investeren in binnenvaartondernemingen.’ Arthur Boer (l) Dick Huijgen (r) Foto René Quist

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer