Brandstory

Met 360° Product Care biedt GMS Instruments alles-in-een service

GMS Instruments heeft het servicecentrum voor druk-, temperatuur-, elektrische-, gasdetectie- en kracht- en momentsleutelkalibratie en certificering vernieuwd en geüpgraded.

BRANDSTORY

Beeld GMS Instruments

Het Service Center van GMS Instruments is een begrip in het Rotterdamse havengebied. Na vorig jaar het 50-jarig jubileum te hebben gevierd, hebben zij nu de volgende stap gezet in de kalibratie- en certificeringsdienst. Met het upgraden van het complete Service Center, zowel fysiek als qua instrumentatie, is GMS Instruments klaar voor de toekomst. Met nieuwe kalibratieapparatuur kunnen de certificering en kalibratie in een kortere tijd met een nog hogere nauwkeurigheid worden uitgevoerd.

Niet alleen het Service Center heeft een upgrade gekregen, ook de dienstverlening in het Service Center werd vernieuwd. Naast de traditionele services zoals kalibratie en certificering van druk-, temperatuur- en gasdetectie, zijn er nieuwe services toegevoegd, zoals de nieuwe kracht- en momentsleutelkalibratie, elektrische kalibratie en certificering. 

360° Product Care

Met de 360° Product Care service biedt GMS Instruments een alles-in-een oplossing aan wat betreft service. Deze 360° Product Care service is voortgekomen uit de vraag naar een service die alle zorgen rondom producten en administratieve procedures bij klanten wegneemt. En met zorgen over de producten wordt bedoelt dat het instrument operationeel is en voldoet aan alle internationale wet- en regelgeving.

Een instrument is meer dan zomaar een product. Het bestaat uit meerdere onderdelen, sommige kwetsbaar, andere robuust. De meeste instrumenten vragen om de kunde van een specialist en kwalitatieve reserveonderdelen. GMS Instruments zorgt ervoor dat alle instrumenten naar behoren blijven functioneren en leveren de service die het verdient. Met deze unieke service kunnen zij kwaliteit, advies, ondersteuning en minder administratieve procedures garanderen.

Voordelen

  • Minimale service tijd
  • Op conditie gebaseerd onderhoud
  • Kalibratie en certificatie naar internationale wet- en regelgeving
  • Originele reserveonderdelen
  • Stijgende productiviteit door het wegnemen van administratieve procedures
  • Kostentransparantie

Alles onder één dak

Door het vernieuwde Service Center is het gemakkelijker geworden om gebruik te maken van alle services die GMS Instruments te bieden heeft. Dit is doordat er vanaf nu gebruik gemaakt wordt van één aanspreekpunt, het Service Center zelf. GMS Instruments biedt een uitgebreid onderhoud en reparatie service aan voor de meeste instrumenten binnen het assortiment. De getrainde service technici zullen de meest relevante informatie bieden die voor de betreffende instrumenten relevant zijn. In geval van nood bieden zij ook verschillende instrumenten ter vervanging aan om downtime te voorkomen. GMS Instruments streeft ernaar de best mogelijke oplossing te bieden. 

 

Met 360° Product Care biedt GMS Instruments alles-in-een service | Schuttevaer.nl
Brandstory

Met 360° Product Care biedt GMS Instruments alles-in-een service

GMS Instruments heeft het servicecentrum voor druk-, temperatuur-, elektrische-, gasdetectie- en kracht- en momentsleutelkalibratie en certificering vernieuwd en geüpgraded.

BRANDSTORY

Beeld GMS Instruments

Het Service Center van GMS Instruments is een begrip in het Rotterdamse havengebied. Na vorig jaar het 50-jarig jubileum te hebben gevierd, hebben zij nu de volgende stap gezet in de kalibratie- en certificeringsdienst. Met het upgraden van het complete Service Center, zowel fysiek als qua instrumentatie, is GMS Instruments klaar voor de toekomst. Met nieuwe kalibratieapparatuur kunnen de certificering en kalibratie in een kortere tijd met een nog hogere nauwkeurigheid worden uitgevoerd.

Niet alleen het Service Center heeft een upgrade gekregen, ook de dienstverlening in het Service Center werd vernieuwd. Naast de traditionele services zoals kalibratie en certificering van druk-, temperatuur- en gasdetectie, zijn er nieuwe services toegevoegd, zoals de nieuwe kracht- en momentsleutelkalibratie, elektrische kalibratie en certificering. 

360° Product Care

Met de 360° Product Care service biedt GMS Instruments een alles-in-een oplossing aan wat betreft service. Deze 360° Product Care service is voortgekomen uit de vraag naar een service die alle zorgen rondom producten en administratieve procedures bij klanten wegneemt. En met zorgen over de producten wordt bedoelt dat het instrument operationeel is en voldoet aan alle internationale wet- en regelgeving.

Een instrument is meer dan zomaar een product. Het bestaat uit meerdere onderdelen, sommige kwetsbaar, andere robuust. De meeste instrumenten vragen om de kunde van een specialist en kwalitatieve reserveonderdelen. GMS Instruments zorgt ervoor dat alle instrumenten naar behoren blijven functioneren en leveren de service die het verdient. Met deze unieke service kunnen zij kwaliteit, advies, ondersteuning en minder administratieve procedures garanderen.

Voordelen

  • Minimale service tijd
  • Op conditie gebaseerd onderhoud
  • Kalibratie en certificatie naar internationale wet- en regelgeving
  • Originele reserveonderdelen
  • Stijgende productiviteit door het wegnemen van administratieve procedures
  • Kostentransparantie

Alles onder één dak

Door het vernieuwde Service Center is het gemakkelijker geworden om gebruik te maken van alle services die GMS Instruments te bieden heeft. Dit is doordat er vanaf nu gebruik gemaakt wordt van één aanspreekpunt, het Service Center zelf. GMS Instruments biedt een uitgebreid onderhoud en reparatie service aan voor de meeste instrumenten binnen het assortiment. De getrainde service technici zullen de meest relevante informatie bieden die voor de betreffende instrumenten relevant zijn. In geval van nood bieden zij ook verschillende instrumenten ter vervanging aan om downtime te voorkomen. GMS Instruments streeft ernaar de best mogelijke oplossing te bieden.