IJsseldelta-Zwartewater

Horrel Shipping groeit als kool

Binnenvaartondernemer Arend Horrel (36) werd in amper een jaar tijd eigenaar van vier schepen, terwijl hij daarvoor 11 jaar lang op de 110-meter Lorena voer. Sinds november vorig jaar vaart hij zelf op de 135 meter lange Avelie. Naast schipper is Horrel voorzitter van de Koninklijke BLN-Schuttevaer afdeling IJsseldelta-Zwartewater.

Arend Horrel vaart zelf op de 135-meter Avelie: 'Ik vond een 135-meterschip eigenlijk altijd te groot. Je kunt er niet overal mee varen. Maar deze is lichtgewicht gebouwd en heeft nieuwe motoren. De combinatie van prijs en vast werk levert een goed rendement op.' (Foto Hannie Visser-Kieboom)
Arend Horrel vaart zelf op de 135-meter Avelie: 'Ik vond een 135-meterschip eigenlijk altijd te groot. Je kunt er niet overal mee varen. Maar deze is lichtgewicht gebouwd en heeft nieuwe motoren. De combinatie van prijs en vast werk levert een goed rendement op.' (Foto Hannie Visser-Kieboom)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Horrel Shipping groeit als kool | Schuttevaer.nl
IJsseldelta-Zwartewater

Horrel Shipping groeit als kool

Binnenvaartondernemer Arend Horrel (36) werd in amper een jaar tijd eigenaar van vier schepen, terwijl hij daarvoor 11 jaar lang op de 110-meter Lorena voer. Sinds november vorig jaar vaart hij zelf op de 135 meter lange Avelie. Naast schipper is Horrel voorzitter van de Koninklijke BLN-Schuttevaer afdeling IJsseldelta-Zwartewater.

Arend Horrel vaart zelf op de 135-meter Avelie: 'Ik vond een 135-meterschip eigenlijk altijd te groot. Je kunt er niet overal mee varen. Maar deze is lichtgewicht gebouwd en heeft nieuwe motoren. De combinatie van prijs en vast werk levert een goed rendement op.' (Foto Hannie Visser-Kieboom)
Arend Horrel vaart zelf op de 135-meter Avelie: 'Ik vond een 135-meterschip eigenlijk altijd te groot. Je kunt er niet overal mee varen. Maar deze is lichtgewicht gebouwd en heeft nieuwe motoren. De combinatie van prijs en vast werk levert een goed rendement op.' (Foto Hannie Visser-Kieboom)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer