Studio Schuttevaer: Is de modal shift ten dode op geschreven?

In Studio Schuttevaer praat hoofdredacteur René Quist vrijdag 28 januari over een TNO-rapport over modal shift. Zijn de maatregelen die nu worden genomen namelijk wel genoeg om vervoer van de weg naar het water en het spoor te verplaatsen? En gaat de vergroening in de binnenvaart niet veel te langzaam?

De Camaro VII van Dubbelman Container Transporten ligt op de Maasvlakte. (Foto Wiktor Bukowski)
De Camaro VII van Dubbelman Container Transporten ligt op de Maasvlakte. (Foto Wiktor Bukowski)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Studio Schuttevaer: Is de modal shift ten dode op geschreven? | Schuttevaer.nl

Studio Schuttevaer: Is de modal shift ten dode op geschreven?

In Studio Schuttevaer praat hoofdredacteur René Quist vrijdag 28 januari over een TNO-rapport over modal shift. Zijn de maatregelen die nu worden genomen namelijk wel genoeg om vervoer van de weg naar het water en het spoor te verplaatsen? En gaat de vergroening in de binnenvaart niet veel te langzaam?

De Camaro VII van Dubbelman Container Transporten ligt op de Maasvlakte. (Foto Wiktor Bukowski)
De Camaro VII van Dubbelman Container Transporten ligt op de Maasvlakte. (Foto Wiktor Bukowski)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer