Betere handgrepen moeten overstap loods veiliger maken

Pilot Embarkation Points moeten op alle schepen voorzien zijn van deugdelijke handgrepen met een geschikte diameter.

Dat schrijft de Duitse Bundesstelle für Seeunfalluntersuchung (BSU) naar aanleiding van een ernstig ongeval tijdens een loodswissel op het Kielerkanaal.

De Marfaam. (Foto BSU/Hasenpusch Photo-Productions)
De Marfaam. (Foto BSU/Hasenpusch Photo-Productions)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Betere handgrepen moeten overstap loods veiliger maken | Schuttevaer.nl

Betere handgrepen moeten overstap loods veiliger maken

Pilot Embarkation Points moeten op alle schepen voorzien zijn van deugdelijke handgrepen met een geschikte diameter.

Dat schrijft de Duitse Bundesstelle für Seeunfalluntersuchung (BSU) naar aanleiding van een ernstig ongeval tijdens een loodswissel op het Kielerkanaal.

De Marfaam. (Foto BSU/Hasenpusch Photo-Productions)
De Marfaam. (Foto BSU/Hasenpusch Photo-Productions)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer