Finnlines brengt drie hybride RoRo-schepen in de vaart

Rederij Finnlines laat voor 200 miljoen euro drie hybride RoRo-schepen bouwen in China.

De hybride Finneco RoRo-schepen worden 20 meter langer dan de RoRo-schepen van Finnlines uit de Breeze-klasse. Ze kunnen daardoor 38% meer lading meenemen. (Artist’s impression FinnLines)
De hybride Finneco RoRo-schepen worden 20 meter langer dan de RoRo-schepen van Finnlines uit de Breeze-klasse. Ze kunnen daardoor 38% meer lading meenemen. (Artist’s impression FinnLines)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Finnlines brengt drie hybride RoRo-schepen in de vaart | Schuttevaer.nl

Finnlines brengt drie hybride RoRo-schepen in de vaart

Rederij Finnlines laat voor 200 miljoen euro drie hybride RoRo-schepen bouwen in China.

De hybride Finneco RoRo-schepen worden 20 meter langer dan de RoRo-schepen van Finnlines uit de Breeze-klasse. Ze kunnen daardoor 38% meer lading meenemen. (Artist’s impression FinnLines)
De hybride Finneco RoRo-schepen worden 20 meter langer dan de RoRo-schepen van Finnlines uit de Breeze-klasse. Ze kunnen daardoor 38% meer lading meenemen. (Artist’s impression FinnLines)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer