Gerken maakt doorstart

Stefan Gerken, die 18 februari het faillissement van zijn tankvaartkantoren Oeltrans, Transfracht en Max Sötje met zeker 28 miljoen euro schuld aanvroeg, maakt een doorstart. Zijn nieuwe bedrijf gaat Green Tank GmbH heten en beschikt al over een vlootlijst met 15 dubbelwandige schepen tot een totaal van 30.377 ton, voor een deel nog in aanbouw zijnde tankers van de Veka Group. Gerken beschikt zelf over zeven schepen, die naar verluidt door Veka waren ‘gered’ uit het faillissement.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (61)

  • Beste mensen,

    Familie versluis heeft het altijd al gedaan, hun vader is er al mee begonnen om mensen de bedonderen. hij zelf was nog eens onder gedoken geweest op een schip. en zijn jongens gaan gewoon door met zulke pratijken. ze staan mede door mensen die zaken doen met die club. op nummer 190 in de quote met een vermogen van 165 miljoen.maar ja iedereen wilde een nieuw schip hebben kosten wat kost. ja wie is de schuldige nu.

    Geplaatst door: bertus vermeulen op
  • Beste heren,

    De ernst van de situatie is duidenlijk.
    Dit lijk mij een zeer realistisch en volwassen onderwerp!
    Ik walg er enkel van als er dan collega\’s zijn die al met een minus stand van €450.000,= bij Barofka een nieuw schip kunnen en doen bestellen via de grootste gangsters van Duitseland (lees Marktheidenfeld) en dan nu …een bek als een hooischuur hebben!!
    Zo ook alle respect voor de allochtonen ondernemers die met goed succes d\’r inburgerings cursus hebben afgerond van d\’r oude baas een start kapitaal krijgen … na enkele jaren d\’r eigen gek laten praten door dhr Versluis en consoorte!!
    Op een nieuwe tanker mogen gaan varen,en dan na 7 maanden beweren dat ze nog €600.000,= tegoed hebben.
    Terwijl het schip toen nog maar 7 maanden oud was.
    Als ik 1 maand niet op tijd aan de bank betaal …okee … maar na 2 maanden gaat ie dan toch echt wel aan de ketting!!
    Dus gewoon zielig dom gelul…ze mogen blij zijn dat de banker er ff nog geen raad mee weten en dat ze er gewoon nog op mogen blijven varen.
    Reiner Barofka is altijd eerlijk tegen hun geweest…dus heren nou niet zielig populair gaan doen.
    Maar dat zo\’n arrogante …mof genaamd Stefan Gerken een heel inperium …. wat z\’n vader heeft opgebouwd in een paar jaar ff om zeep help,zo\’n idioot moesten ze opsluiten dit is en blijf een gevaar voor de maatschappij.

    Geplaatst door: Martin op
  • Het valt niet goed te praten maar sorry hoor , iedere ondernemer hoort zelf ervoor te zorgen dat hij voor zijn werk op tijd betaald krijgt , als je het maanden op laat lopen dan ben je zelf schuld.
    En dat Gerken opnieuw begint hoef je ook niet verbaast over te zijn,iedereen hier zou na een faillissement ook weer gaan varen!
    Nogmaals, ik praat het zeker niet goed , maar dit is wel een staaltje slecht ondernemerschap van de betreffende bevrachters en de gedupeerde schippers .
    En die schepen tja , wie zegt dat die wel van Oeltrans gmbh waren ? Misschien stonden zijn schepen wel weer in een andere gmbh , dat is toch het mooie van bv\\\’s, gmbh\\\’s etc !!!
    Verder vind ik iedereen hier erg hypocriet , jullie zouden allemaal hetzelfde gedaan hebben en ook proberen er zo goed mogelijk uit te komen , iedereen probeert zijn eigen hachje te redden dus ook die Gerken .

    Geplaatst door: Realist! op
  • waarom stuur jullie die zaak eens door naar het of van straasburg dan weten jullie waarschijnlijk dat er iets kan gedaan worden tegen zo zaken

    Geplaatst door: s op
  • Sorry Joep, Volgens mij heb je te veel eigen vermogen en vrees ik dat het niet gaat lukken in Hamburg/Werkendam club.

    Geplaatst door: jan op
  • Ik heb 5000 euro en een mooie auto. Krijg ik nou ook een tanker please please.

    Geplaatst door: joep op
  • Precies Dennis,en de heer Versluis is helemaal niet te beroerd om andere mensen in zijn geluk mee te laten delen,gewoon even naar hem toe gaan. En ook al heb je geen cent je kan zo een schitterend schip bij hem leasen met een vast contract van Greentank en ik weet zeker dat hij en zijn vriend Stefan ook nog wel een leuk autootje voor je kan regelen voor op het roefdak.

    Geplaatst door: Ovcák op
  • Dhr. Versluis veroordelen is naar mijn mening niet terecht, al is het voor de mensen die zichzelf als gedupeerde zien misschien een frustrerende situatie. Ik ken Veka van naam en weet dat dhr. Versluis in de Quote staat, dit is iets waar je alleen maar bewondering voor kunt hebben. Het is een van de weinigen zo niet de enige die dit heeft bereikt in de binnenvaartsector (grotendeels dan). Wanneer je zakelijke successen boekt heeft men na verloop van tijd vaak tegenstanders. Dit heeft vooral te maken met afgunst en teleurstelling van de critici.

    Geplaatst door: Dennis op
  • Gewoon Maffia niet meer niet minder !

    Denk dat een ieder weet wat hier aan te doen, negeren en links laten liggen is de enigste oplossing. Als je er mee inlaat gaat het alleen maar ellende geven en trek je uiteindelijk altijd aan het kortste takje…..

    Blijft het natuurlijk zuur voor diegene die hier veel geld aan verloren heeft !

    Geplaatst door: Peter op
  • @bert,
    Op pieken moeten we niet hopen zolang de overgefinancierde schepen(waarvan de meeste normaal gezien failliet zijn) in de vaart blijven en er nog steeds in de vaart komen.

    Het probleem is echter dat tot nu toe geen enkele vereniging het heeft aangekaart of acties heeft uitgeroepen.
    Ik blijf hier dan ook opteren om samen iets te ondernemen, met of zonder hulp van vakbonden.
    Het kan echt niet dat de hele brache onderdrukt wordt door enkele malafide zakkenvullers!

    Geplaatst door: ec op
  • wij komen ook bij de club vandaan met ons schip en wij hebben een hele berg geld verloren met dit geintje maar we kunnen niet gaan zitten mokken en zeiken en in een hoekje gaan zitten/liggen.

    Wij hadden ook een charter en die was naar wij dachten schappelijk niet hoog maar ook niet zo laag dat we niet genoeg hadden, wij dachten het lekker uit te zingen de eerste vijf jaar en dan maar geen pieken en dalen maar zekerheid, en in die 5 jaar zeker weten alles te kunnen betalen en daarna in de vrije vaart te proberen rond te komen en de pieken en dalen mee te pakken. nu zitten we dus vervroegd in de vrije vaart en valt het ons nog niet tegen maar ja hoe gaat het over een half jaar he.

    Ik snap ook niet dat zulke mensen een dorstart kunnen maken, met ons geld, en een nieuw bedrijf te starten. maar niet alleen gerken hoor ook barofka heeft al een nieuw bedrijfje gestart REIBEBA heet dit kijk maar in de mast bij de eurotank1,2 max, bauke, sanne, het is onbegrijpelijk dat dit zo makelijk te doen is voor zulke mensen terwijl wij als we ook maar iets fout doen onze spullen in kunnen leveren.

    Geplaatst door: Bert langius op
  • @ marcovs die schepen waren en zijn denk ik nog steeds van green tank maar deze zijn vlak voor het failisament overgeschreven naar de veka group zodat die niet meer te claimen zouden zijn door ons gedupeerde. En ik zei dacht ik ook al dat ik het over de kleiner 86 meter schepen had???

    Geplaatst door: Bert langius op
  • @Johan

    Ga je mond spoelen,,je zit tenslotte kort bij de”bronnen”.

    Geplaatst door: Quelle op
  • Johan,
    Ik heb van het Hamburg verhaal geen Eurocent tegoed, maar dat volgens u iedereen dom is vind ik grof! We stellen al enkele jaren vast dat Versluis iemand is die over lijken gaat waar alle te grijpen mogelijkheden goed zijn om zich persoonlijk te verrijken.
    Dat dergelijk individu nog verschillende deuren openkrijgt bij de overheid tart elke verbeelding!
    Het is dan ook hoog tijd dat hij word aangepakt.

    Geplaatst door: Jan vd op
  • jullie zijn echt dom! Haha veKa is hier geen schuldige aaan,die hebben zich op het juiste moment ingekocht,om nu een doorstart te maken,volgens bronnen is bij Gerken 80% op zijn privevermogen beslag gelegd,dus het lijkt mij vrij onlogisch dat hij een doorstart maakt.

    Geplaatst door: johan op
  • Er is toch ook nog zoiets als: Bestuurlijk aansprakelijk” cq “Hoofdelijk aansprakelijk” als hier aantoonbaar verwijtbare zaken gebeurd zijn zijn deze mensen persoonlijk aansprakelijk, overigens medewerking verlenen aan falliesement fraude is ook strafbaar (lees Veka) maar hier zullen best wel enige advokaten naar kijken.
    Maargoed….je zal nog maar geld tegoed hebben…… sterkte voor de benadeelden.

    Geplaatst door: Kritische volger op
  • jeagers heeft in 2010 20 miljoen prive geld ingebracht dus met deze veel te hoge huren gaat ook deze bevrachter ten ziele of ze moeten nog veel meer op de plank hebben liggen omdat de meeste schepen verhuurt zijn is het niet de schipper die de prijs bepaald maar de bevrachter dus de oplossing stop met je te verhuren en vraag ruim voldiende geld ga bv SAMENWERKEN en over een maantje of 3 varen we weer tevreden in de ronte en hebben we de bank niet meer nodig als je een nieuwe motor of een andere inverstering gaat doen kunnen we de ebis afschaffen en weer zelfstandig zonder bemoeizucht van de oliejongens in de ronte varen wort het weer een mooi vak net als vroeger zucht

    Geplaatst door: jan op
  • Die Gerken , Veka of versluis hebben toch wel nog iets prive wat men af kan pakken want volgens mij zijn ze echt wel aansprakelijk als men willens en wetens op deze manier mensen benadeeld .Dit moet en heeft volgens mij echt nog wel een staartje ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten .

    Geplaatst door: jansen op
  • volgens mijn zijn hier ook rollen weg gelegt voor interstream bft gefo jaegers enz .of gaat het hier ook zo gebeuren .alles is mogenlijk het lijkt mijn dat het de hoogste tijd word dat we met zijn alle is een vuist maken en dat er met ons niet gezold moet worden .maar de vraag is of we dat wel willen of gewoon doorgaan en grote woorden schrijven en met zijn alle in de hoek liggen .en achteraf van hadden we maar .

    Geplaatst door: fred op
  • Ik mag toch hopen dat men met dit soort gasten niet meer wil samenwerken, wat niet wil zeggen dat menig schipper vrijuit gaat.Als je zoveel vracht hebt uitstaan ga je toch maatregelen nemen.

    Geplaatst door: chris op
  • zorg er voor dat die Gerken geen kans meer krygt
    dat hy door start , anders pakt hy jully weer.
    waarom gaan jully niet by hem langs en ga je geld halen, dat deden wy vroeger by Schoppe ook, veel succes.

    Geplaatst door: actie,, op
  • @bert je heb gelijk van de 110 meter is er een van bij de breko gebouwd de rest van de 110 meter is van veka de 86 meter zijn alle in groningen gebouwd en als je weet dat het failite öltrans de eigennaar was, kun je me dan uit leggen waarom deze schepen bij green tank gaan varen.Ik begin er aardig in te geloven dat er een heel vies spelletje gespeeld wordtdoor de heer gerke veka en de bank….. want als ik falitiet ga wordt er beslag geleg op al mijn bezittingen.
    En een doorstart kan ik vergeten of ik moet wat bezittingen op iemand anders naam gezet hebben en deze wil met mij verder……

    Geplaatst door: marcovs op
  • nicht werd dieses verbrecher anhalten weiter uns auszureubern und wir werden weiter machen als nicht pasiert wurde weil wir aleine gegen die verbrecher stehen mus und wie musen weiter mit bilig und wenig personal zu fharen und das tag und nachts fuer nicht ubrigs weil hinter uns ist niemand …

    Geplaatst door: Hosu Luis op
  • Het valt mee dat er niet veel schepen opstaan die via Harms, bij Oeltrans in Charter zaten met geld van oeltrans en geld van dereden er in.Wat gebeurt er met de charterschepen??

    Geplaatst door: Peter op
  • ik vind nog steeds weinig reacties op dit artikel er moeten toch mensen echt kwaad zijn of niet

    Geplaatst door: rob op
  • @marcovs er staan mischien wel een paar schepen van de veka groep op maar de meeste zijn gebouwd in groningen bij hogau groningen shipyard

    Geplaatst door: bert langius op
  • Als U deze firma met zijn partners nog belt ,in deze tijd ,dan houden zulke figuren nooit op met hard werkende mensen op te lichten.
    Mensen die aan die praktijken meedoen , dood zwijgen, zodat zij het ook voelen.

    Geplaatst door: K Hubbers op
  • en waar blijven de rest van de schepen ????????

    Geplaatst door: peter op
  • Een allen die meewerkt aan deze doorstart ook P.Versluis moet op de een of andere manier worden aangepakt ook wij kunnen bedrijven blacklisten door met zijn allen geen zaken meer met deze ondernemers te doen.Geen reparaties meer bij Veka,bunkerbedrijven die gasolie leveren aan schepen die voor deze club varen mijden dat gebeurd bij veka ook je moet bij een nieuwbouw alles via hun of hun onder aannemers bestellen die daarop veel commissie in hun zakken laten verdwijnen.Pak ze op hun eigen manier maar zorg dat je goed willende ondernemers en bedrijven niet schaadt.

    Geplaatst door: kees op
  • Waar kunnen we de lijst van schepen vinden ?of zijn er ook eerlijke mensen die zeggen dat ze er voor gaan varen?

    Geplaatst door: Peter op
  • schippers, je moet zorgen dat deze Gerken buitenspel komt te staan, anders liggen zijn schepen voor jully te laden ,en te lossen, en dan?

    Geplaatst door: j.r op
  • beste iedereen de schepen die op de lijst staan, muv. de grotere schepen, zijn van gerken en deze zijn ongeveer 3 weken voor de officiele faliet verklaring overgeschreven op naam van veka evenals meerdere auto’s van de duurste merken die je kan bedenken wij zijn ook gedupeerd door deze maffia praktijken. Wij zijn nu verder gegaan bij een andere bevrachter en hopen dat we zo door kunnen gaan als we nu doen. maar de mensen gerken en barofka moeten niet voor mijn auto lopen ik weet namelijk niet of mijn remmen niet versleten zijn dus kan niet garanderen hun niet te raken.

    Geplaatst door: bert langius op
  • @rob Iedereen weet waar dat geld vandaan komt 14 miljoen brave ondernemers die al het goede voor deze mensen hebben gehad en dan de veka die een bedrag in dit bedrijf heeft gestopt,alleen de laatste is zijn geld niet kwijt de rest van de mensen wel…….

    Geplaatst door: marcovs op
  • die mafia praktijken moeten is stoppen zoek met zun alle de media op doe er iets mee ,maar belangrijk is maak het bekend internet is groot

    Geplaatst door: fred op
  • ik vind het zonde dat de mensen die hiervan het dupe zijn hun mond houden of monddood gemaakt zijn mafia praktijken vind ik het

    Geplaatst door: karel op
  • schippers, ga nu eens met ze,n allen na het uur even langs bij deze meneer G. dan heb je zo je geld. of dachten jully soms dat hy niets meer had.

    Geplaatst door: j.r. op
  • goed gelezen gerken heeft nog 7 schepen die door veka gered zijn? wie gelooft dit dan !!!!Laat ze dat maar eens bewijzen Zijn die schepen al helemaal afbetaald??? kunne ze goedkoop de markt weer op en als ze betaald zijn met welk geld . 14miljoen?Waar .Zijn ongeveer 7 kasco`´´s fijn he die scheepvaart.

    Geplaatst door: rob op
  • dit is met een normaal bedrijf niet mogelijk maar ja in de scheepvaart is alles mogelijk en zo als het nu is opgezet en in de tijd dat dit is gebeurt wisten ze dit al langer we kunnen weer wat verwachten de volgende maanden ik hoop dat de schepen die de laatste tijd wel hebben gevaren nog een beetje geld hebben dat ze dit kunnen overbruggen de vrachten zijn sinds dit bekent geworden is al aardig gedaald maar eerlijk blijven kan al niet meer hiep hiep hoera voor de veka

    Geplaatst door: rob op
  • Heren schipper/eigenaren,

    Ik denk dat het eens tijd wordt dat wij ons gaan vereningen, koppen bij elkaar steken en een front gaan vormen, als ik even mag reageren op Kees zijn opmerking “”Hoeren”” ik denk dat Greentank Veka in dit geval de HOER is en Bp de HOERENLOPER Bp Heeft een volle zak en wil die graag ergens legen en dat kan omdat ze elkaar min of meer nodig hebben dus bij GREENTANK, ik hoop dat er iemand doorslaat en die mannen eens goed aanpakt en die manier waarom mag ik hier niet schrijven maar ik denk dat u mijn wel begrijpt.

    Geplaatst door: Marko op
  • Toen deze bedrijven faliet gingen was er in een keer voldoende werk en werd nog normaal betaald ook 0.90 cent per ton per dag enkelwandigen tanker.Ze richten na 2 weken een nieuwebedrijf op en nog geen dag later en we kunnen met ons daggeld 30 cent per ton na beneden….. En sind wanneer kan een bedrijf binnen 2 weken gecerficeerd worden normaal duur zoiets een jaar…Als me iemand me dit uit kan gaan leggen graag….En ik krijg het idee dat deze schepen mee moeten naar de nieuwe bevrachter

    Geplaatst door: marcovs op
  • Mensen,
    verladers zijn net als hoeren als ze aan je kunnen verdienen ben je de beste en betrouwbaarste
    En het is voor deze gasten geen probleem als het mis gaat want zij hebben zich ingedekt en liggen de verantwoording bij de schipper.
    Sommigge bedrijven zijn opeens geen verlader meer maar vuller en zo zijn er nog genoeg misstanden waar wij niets aan doen ondanks onze macht met zijn allen.
    Zonder gezonden binnenvaart vloot lig de economie in een ogenblik op zijn kop.
    Prijs afspraken mogen niet maar rij met je auto over de snelweg van Groningen naar Limburg en er zit geen cent verschil in de brandstof prijzen tussen de Shell,Bp,Esso,Fina enzv enzv.
    Er zijn landen waar de heer Gerken levens lang opgesloten wordt of gewoon spoorloos verdwijnt.
    Mensen zolang wij in zee gaan met deze mensen hebben zij bestaans recht.

    Geplaatst door: kees op
  • Is het niet verstandig dat alle benadeelde een advocaat die verstand heeft van Duits recht in de armen nemen.
    Voorts kan je dan kijken wie er nog meer bij deze firma aangesloten waren, en waarom een vreemde partij een recht heeft verworven in een firma die er niet zo florisant bij stond.
    Waar zijn de contracten geleven, en wat gebeurt er met de contracten als een firma failliet gaat in Duitsland, en lest but not least stond de firma wel op de naam van deze persoon, kan wel zijn dat de firma een postbusadres had waar die gevestigd was.
    Voorts ben ik het zeker eens dat de bonden wel eens naar Brussel mogen stappen om te vragen of deze constructies mogen.
    Ook heb ik voorstellen de reveu zien passeren van mensen die vonden dat je een kantoor van zelfstandigen moest oprichten, met als voorbeeld de NPRC of de EUBO, en niet afgeven op enkelwandig of dubbelwandig, jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje, en Brussel wou zo graag dubbelwandig, dan moeten ze de Oliemaatschapijen ook maar dwingen om fatsoenlijke tarieven te betalen, zoals ze dat al niet doen, maar er onderweg teveel aan de strijkstok blijft hangen.
    Voorts wens ik een ieder die in deze misere zit de komende tijd veel sterkte.

    Geplaatst door: Hagens op
  • Na dit was al voorspeld en de BP intreseert zich allen voor het goedkoopste en die vloot lijst die “ondernemers” die daar op zitten hebben geen kloten te vertellen het enigste, hun naam staat op de papieren.Maar het ergste van alles ze gaan voor dumpvrachten varen als de veka en green tank zijn geld maar krijgt.
    Het enigste is dat de bunkerbedrijfen zeggen dat ze die vloot niet gaan bunkeren voor ze hun geld hebben van al die mensen die daar gebunkerd hebben ook al varen de meeste schepen niet meer voor hun en zijn zij ergens anders onder gebracht.(vlootlijst heb je)
    En wat ook wil helpen denk ik dat hier de binnenvaartkantoren eens werk van gaan maken bij het europese gerechtshof.Dit zijn gewoon mafia praktijken als een particulier een paar miljoen schuld heeft kan ie een doorstart vergeten maar zulke criminelen kunnen hun gang gaan………..

    Geplaatst door: marcovs op
  • En ook nu word nu weer duidelijk dat er maar een paar mensen echt de dienst uitmaken, tankvaart, container of vrij. veka brengt z`n eigen schepen veilig onder.

    Op de vrije markt doen ze de prijzen weer iets omhoog! Maar een deel heeft niet door dat met deze gasolie prijs het nog minder opleverd maar goed het komt “beter“ over.

    De bunkerbedrijven, leveranciers,machine fabrieken en werven en aflossers hebben nog vele rekeningen open staan. Die kunnen fluiten naar hun geld en de heren hier boven gaan weer vrolijk verder.

    Maffia praktijken??Politiek??

    Links lullen en rechts vullen.

    Collega`s veel succes en sterkte.

    Geplaatst door: marco op
  • er moet een nieuwe titel aan het beroep schipper gehangen worden. eentje waar vooraf uit opgemaakt kan worden hoe dom deze mensen zijn. of is schipper al een synoniem voor sukkel. dan noem ik mezelf voortaan transporteur.

    Geplaatst door: Theo op
  • Je zal maar gered worden door Veka.
    Ben je gelijk gebombardeerd tot jaknikker.

    Geplaatst door: Anton op
  • Als Werner Kortmann dit wist,draaide hij zich om in zijn graf.

    Geplaatst door: Johannes op
  • @ Gerrit, Ja hoor droom maar lekker verder…
    Helemaal niet beter zo, alleen maar zuurder…

    Geplaatst door: Tjahh.. op
  • Johan is zich al lekker aan het inlikken bij de heren.Zal wel een buitenland constructie worden ofzo.Main question is dan wel of je de centjes beurt. lekker spannend.

    Geplaatst door: Hannes op
  • Het logo van BP is ook groen. De naam Greentank kan dan ook geen toeval wezen.

    Geplaatst door: Tjapko op
  • de huur van een schip word betaald van het afromen van de losse schepen zie alle bevrachters
    dus heel simpel niet beneden 2 euro pet ton per dag een reis aannemen dan valt er niks afteromen en komen alle bevrachters in de problemen wij zijn in 2003 weggegaan bij tankfracht omdat we dit al zagen gebeuren heel simpel en eenvoudig hoeveel zijn er al voor de zoveelste keer opnieuw opgestart in een ander land dus de ondernemer is net zo slecht kijk rond en vertel hoeveel ondernemers zijn er al 10jaar of langer bezig zonder raar te doen en kunnen nu doen wat ze willen kijk niet naar een ander maar naar jezelf en ga SAMENWERKEN

    Geplaatst door: jan op
  • Mensen, dit is toch goed nieuws.

    Heb je nog geld te goed dan weet je nu waar je moet zijn, lijkt mij vrij simpel, beter zo dan dat je die mens nooit meer ziet.

    Even langs rijden dus

    Geplaatst door: Gerrit op
  • Dit is echt een mooi misdaadkoppel.
    Die ene zijn goede vriend Peter.R.De Vries (misdaadjournalist) zal het wel weer gecontroleerd hebben?
    Tijd dat die hun boekhouding eens grondig uitgepluist gaat worden!

    Geplaatst door: jan op
  • Nou Johan volgens mijn ben jij ook zo’n eentje die weer voor deze man zou gaan varen.
    Er zijn ook schipper bij betrokken die niet in de timecharter zatten.
    Dus hoe moeten die zich eigen dan nu voellen.
    En dat dit verhaal nog niet klaar is dat heeft nog wel gevolgen voor dit bedrijf.
    Ik vindt dat deze mensen gewoon eens een keer flink op hun vingers getikt moeten worden.
    Om eerst mensen de afgrond in te helpen en vrolijke veder gaan met een andere bedrijf.
    Als je maar geld genoeg heb dan kan je alles maken en breken in dit land.
    Dus schippers pas op voor dit bedrijf ga niet met deze mensen in zee.
    Denk dat je eerste maand voor jan lul mag gaan varen en dan voor bodemprijzen aan de bak kan gaan.
    B

    Geplaatst door: Bianca op
  • Nou geven jullie allemaal af op Oeltrans/Tankfracht,en maar roepen ja we zagen het al aankomen en de timecharters waren veels te hoog,maar beste ondernemers jullie hebben zelf met die timecharters ingestemd,en daarbij ook nog eens op deze timecharters een schip gefinancieerd,ik denk dat in de periode dat dit alles is afgesloten er hier ook zeker ladingvolume en vrachtrates voor waren,het is voor gerken ook zeer snel achteruit gegaan,en hebben ook een tijdje aangekeken in de hoop dat er vrachtprijzen omhoog zouden gaan,maar dit is niet het geval…….

    Geplaatst door: johan op
  • Ik wil wedden dat klanten, speciaal BP Duitsland, per direct met de nieuwe club gaat varen. Over ons schip kruipt BP een dag lang om van alles uit te pluizen, zelfs mijn kattebak wordt gekeurd en als die stinkt wordt ik geblacklist. Maar Gerken en Versluis mogen de boel belazeren door niet alleen schepen maar ook dure auto’s uit een bedrijf te trekken en mogen straks gewoon hun gang blijven gaan.

    Geplaatst door: Don op
  • Wel raar. ze hebben straks 10 kanaalschepen die hoofdzakelijk enkel voor BP werk in Noord Duitsland ingezet gaan worden.

    het vreemde is dat als ik een klein foutje maak, of geen stalen lekbak heb.
    ik zo voor een jaar geblacklisted word.
    zelfs als het schip dan verkocht word aan een nieuwe eigenaar. blijft hij geblacklisted.

    En als een bevrachter dus aangetoond heeft dat hij zich niet aan zijn eigen quility handboek heeft gehouden.
    schippers heeft gepusht om soms 34 uur achter elkaar te werken in de A1.
    er geen geld was voor onderhoud en reparatie’s
    etc etc

    dat hij dan nog wel geaccepteerd word. met een nieuwe naam. en vrolijk verder mag gaan varen voor BP

    Geplaatst door: henk op
  • Schandalig gewoon. Die man gaat gewoon door met mensen uitzuigen. Schippers-eigenaars, loop niet terug in de val van die bedrieger!!

    Geplaatst door: Yves op
  • niet normaal, eerst 100 schipper eigenaren de afgrond in helpen en dan gewoon opnieuw beginnen. hoe zit dat met eigen kapitaal ? je kan moeilijk de eigenaren en bunkerstations 4 tot 6 weken op hun geld laten wachten.

    Geplaatst door: Fred op
  • Te gek voor woorden. Eigenlijk niet verrasend, kijk maar naar Ruudtrans. Schreef al eerder, in het vreleden werkte deze nauw samen. Kijkje in elkaars keuken. De inmeng van Veka is nu ook duidelijk. Doe er nog wat “politieke” “vriendjes” bij en wat oude kontakten en het nieuwe bedrijf is geboren incl kwaliteitssysteem. Helaas kan ik dit niet onderbouwen door feiten maar door een veronderstelling. Voor gedupeerden is het te hopen dat feiten wel boven tafel komen.
    De één gaat er kapot aan, de ander start gewoon door….

    Geplaatst door: Lisa op
  • Hoe kan je in hemelsnaam een accredatie ‘regelen’? Dan moet je al een tijdje, aantoonbaar, een kwaliteitssysteem hebben. En bij bijvoorbeeld ISO 9001 is klanttevredenheid heel belangrijk. Zouden er dan ook nog tevreden klanten (schippers en verladers) zijn na deze ‘verbrecherische’ acties?? Of gaat dit onder druk / met behulp van klanten die hun aggressieve Billigvervoerder hebben zien wegvallen? Ik ben even sprakeloos hiervan.

    Geplaatst door: ik krijg nog geld van die club! op
  • Om te reageren op dit bericht moet u ingelogd zijn. Klik hier om in te loggen. Uw reacties worden altijd ondertekend met uw volledige persoonsnaam.