EUBO telt nu 29 leden

De half december opgerichte coöperatie European United Barge Owners (EUBO) telde volgens oprichter Anton van Megen op 7 januari 29 leden met een gemiddelde scheepsgrootte van 2517 ton. EUBO wil door samenwerking de vrachtprijzen in de binnenvaart naar een kostendekkend niveau brengen.

De EUBO is vanaf volgende week gevestigd in een nieuw kantoor aan de Maasboulevard in Zwijndrecht. ‘We beginnen met twee medewerkers, waarvan ik er één ben en zijn op zoek naar twee extra medewerkers.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (18)

  • Gefeliciteerd met de hoeveelheid tonnage,nu al reeds behaald!Collega,s komaan op naar de 500.000 ton. Waarom? Voor je eigen bestwil,en de bevrachters,die zijn al een tijd hun eigen graf aan het graven! Hebben zij dat al door? Wellicht kunnen ze op het kantoor van de EUBO komen werken,maar dan met andere maatstaven!!

    Geplaatst door: Karel op
  • Goedemorgen meelezer
    Er komt maandag een tonnageteller op de site. Er mag in principe meer dan 500.000 ton in de EUBO omdat we geen prijsafspraken maken, maar om gedoe met de NMa te voorkomen houden we het op 500.000 ton. We zitten nu na 10 aanmelddagen bijna op de helft.
    Informatie over de EUBO kun je gewoon op het openbare gedeelte van de website lezen. Ja het klopt dat er veel mensen afwachten, geef ze eens ongelijk tot nu toe heeft niets geholpen om de spiraal om te keren. We gaan maandag beginnen en ik doe wel aanspraak op te twijfelaars om als er inderdaad resultaat geboekt word dan ook massaal lid te worden

    Geplaatst door: anton van megen op
  • Je kan het een goed initiatief vinden of niet Maar erg handig is het niet dat er aan de kop een getal van de AL algesloten EUBO leden LAAT staan
    Terwijl er “misschien” er al meer aangesloten leden zijn
    Want onder de MEElezers van dit bericht lijkt me wel dat het ook die zelfste mensen zijn die die zelfste EUBO hebben opgericht Dan kunnen die volgens mij OOK ELK moment toch laten ZIEN dat er weer meer INGESCHREVEN leden zijn aangemeld
    Want laten we eerlijk zijn de binnenvaart bestaat uit heel veel afwachtende. En zo ook kan je lezen ook tegenstanders zijn
    En als je zo’n getal blijft zien staan Nou vul maar in Mij zal je dan ook zeer zeker geen lid zien worden
    En laten we eerlijk zijn het was misschien ook niet zo handig dat je word doorgelinkt naar die site en dan ben je (kijk naar mezelf) toch wel erg nieuwsgierig waar het over gaat En waar de “inhoudelijke” discussies over gaan
    Dus EUBO en zijn AL AANGESLOTENE (mee) lezers als je wat wilt bereiken Hou dan tenminste de mensen op de hoogte

    Geplaatst door: een meelezer op
  • @JR
    Ik sta neutraal tegenover de EUBO. Zelf exploiteer ik geen schip, dus inhoudelijk kan ik e.e.a. niet volledig beoordelen. Echter, Roelof en Jan komen met een negatief verhaal zonder enige onderbouwing. Dat van Jan is zelfs aantoonbaar fout. Anton van Megen is al een behoorlijk tijdje bezig met de EUBO, neemt risico en toont een gigantische inzet om iets positiefs voor de binnenvaart tot stand te brengen. Zoiets lui achteroverhangend in de stoel en zonder achtergrondkennis afbreken getuigt inderdaad van een ongelooflijke domheid. Die domheid val ik aan. De EUBO biedt een bijzonder laagdrempelig introductie-abonnement, met de vrijheid er direct weer uit te stappen. Maar nee, in plaats van een mogelijkheid tot het bijna gratis kennis delen en tot gedegen benchmarken met collega’s met beide handen aan te grijpen, wordt dit initiatief bij voorbaat ongefundeerd foutief en zelfs lasterlijk (Jan) de grond ingeboord. Dat noem ik dom. En zulke domheid mag, nee moet! bestreden worden. Met collega’s die de verdeeldheid en domheid koste wat kost in stand willen houden heeft de binnenvaart geen vijanden nodig. Dat heeft niets te maken met het winnen van leden voor de EUBO, daarbij heb ik geen enkel belang. Ik schrijf puur vanuit bovengemiddelde interesse voor het reilen en zeilen van de binnenvaartsector. Als Anton van Megen of Paul Pieters niet blij met mijn toonzetting zijn, dan acht ik ze prima in staat om me dat rechtstreeks te laten weten, en zal ik graag aan hun wensen voldoen.

    Groet, wijsheid en een goed rendement toegewenst,

    Geplaatst door: CJ op
  • Goedenavond,

    Diegene die Anton niet kennen, hij heeft al een succes achter de rug met het Scheepvaartgilde voor de beunschippers. En is iemand anders als Ton van Megen met dat subsidie projekt.

    Het is het proberen waard.

    Geplaatst door: subaru rijder op
  • Beste mensen, diegene die het niet zien zitten met de EUBO. Hebben jullie een beter idee??
    Het gaat nu ook niet goed en we krijgen maar één kans. Wanneer we die kans massaal pakken, hebben we in ieder geval een stijgende vrachtenlijn.

    Want er gebeurd echt geen wonder, dat de vrachten binnen 7 dagen verdubbelen. Maar we moeten samen werken, zodat de bevrachters tegen hun achterban moeten zeggen:< voor dat tarief krijgen we geen schip>Wat tot nu toe bedacht is door de crisisberaad. Mocht van de NMA niet. De kostprijsmodule is ook variabel, anders is het een prijsafspraak, volgens de NMA.
    Wat heb je te verliezen, ja 250 euro. Nou wat!!! Dat is voor de meeste schippers wat meer afstoppen bij de ankerliggers en stilliggers.
    Hein heeft zich aangemeld.

    Geplaatst door: hein danser m/s itasca op
  • Hallo collega’s
    Laat het ons eens samen 3 maand proberen . Wat hebben we nu te verliezen ? we varen al maanden verleisgevend daar mag nu toch stilaan een eind aan komen .Nochtans is er bijna genoeg werk voor iedereen alleen de prijzen zakken nog steeds verder .Door samen NEE te zeggen met ondersteuning van EUBO geraken we mometeel verder . Het is volgens mij de enige snelle uitweg .Gelukkig hebben we Anton die er zeer veel energie insteek en kennis van zaken heeft .Als we genoeg leden krijgen ben ik zeker dat dit kans van slagen heeft . Ik ben ook al aangemeld hopelijk melden er zich nog veel aan

    groetjes

    Patrick

    Geplaatst door: Rifaut Patrick op
  • @CJ, ik begrijp uit uw schrijven dat u voor EUBO bent. Maar denkt u ook dat u veel medestanders krijgt als u mensen dom noemt en dat ze zo ziek zijn in hun hoofd dat er nog geen pillen voor zijn? En dat alleen maar omdat er mensen zijn die wat vraagtekens hebben bij het plan. Als u medestanders voor dit plan wilt hebben, zou u beter de voordelen van dit plan kunnen uitleggen en de vraagtekens wegnemen die mensen hebben. Als ik oprichter was van plan EUBO, zou ik niet blij met u zijn. Met op deze toon te schrijven, maakt u dit plan op voorbaat al kapot.

    Geplaatst door: mvg JR op
  • Ik hoop dat er veel mensen lid worden dan heb ik er tenminste geen last meer van.
    Weer 29 conculega’s verdwenen.
    Staat over 1 jaar in de schappen tussen de sprookjes van Grimm.

    Geplaatst door: De vrije ondernemer op
  • Tja Roelof, als je te dom bent om het te begrijpen maakt het niet uit hoe vaak je het leest. Er bestaan geen pilletjes tegen domheid. Als je dan ook nog niet bereid bent om van elkaar te leren, tegen een bedrag dat per kwartaal lager is dan je per reis achteruit boert, dan ga je inderdaad naar de kl*te. Maar verdien je ook niet beter.

    Groet,

    Geplaatst door: CJ op
  • Je kan het een twee of tig keer lezen . En dan begrijp je nog steeds niet hoe de over capaciteit uit de markt word gehaald ! Er is voor alle schepen geen werk dus moet je het verdelen . En als we voor de kostprijs gaan varen gaan de toppers nog steeds naar de klote . Ze liggen gewoon uit de markt want er is niet voor iedereen werk ! Ik kan dan heel goed begrijpen dat deze mensen dan zeggen ik word GEEN lid want als ik voor mijn kostprijs moet gaan varen gaan de goedkopere schepen onder mij door en kan ik blijven liggen tot ik failliet ben ! Dan gaat de hele binnenvaart maar naar de klote .

    En dan het idee dat alle nationaliteiten welkom zijn . Hoe diep wil je , je eigen graf graven ?
    De schepen uit Polen , Hongarije , Tsjechië , Enz . Hebben een lagere kostprijs dan wij in Nederland ! Gaan we dan toekijken hoe deze jongens het werk weg varen !

    Onderhandelen met je eigen relaties ? Gewoon je kostprijs vragen ? Deze kostprijs word uitgerekend door de EUBO ? Als het zo makkelijk was dan zijn we met zijn alle vorig jaar wel erg DOM geweest om voor minder te varen ! Of word er gewoon te gemakkelijk gedacht door de EUBO ?

    Over capaciteit wat gaat de EUBO daar aan doen ?

    Nieuwe ondernemers die nog geen eigen relaties hebben zijn op voorhand kansloos .
    Wat gaan de EUBO hier aan doen ?

    Verder nog een ding waarom het niet gaat werken . Er zijn na een paar dagen 29 leden dit zegt heel veel over de gedachten van de meeste schippers . De meeste wachten af omdat er nu voor 3,00 euro naar een bepaalde bestemming word gevaren en dit moet zijn 7,00 euro want dat is de kostprijs ! Je gelooft toch zelf niet dat de prijs meer dan verdubbeld word ! De bevrachter heeft aan elke vinger een schip en heeft maar EEEEENNNNN Reis !!!!!!

    Toerbeurt ! Laten we het daar maar niet over hebben ! De meeste denken dan gelijk aan iets vreselijks en willen het absoluut niet !Maar zonder toerbeurt gaat het niet werken ! En kan je het hele plan wel weg gooien !

    Geplaatst door: Roelof op
  • Petje af voor Anton c.s. voor hun visie, zij doen tenminste iets.

    Laat Jan maar rekenen, dan is hij zo failliet. Bij het gegeven aantal van 29 leden en gemiddeld 2517 ton zijn de inkomsten van de EUBO in het eerste kwartaal E. 18928,88, en ieder volgend kwartaal E. 11678,88. Totaal in het eerste jaar bijna E. 54.000. Kortom, Jan kan niet lezen (want weet niet wat EUBO doet) en kan ook al niet rekenen. Zulke figuren kunnen we in de binnenvaart missen als kiespijn. Kwestie van afwachten, vooral geen energie in steken, want dit soort idioten doen zichzelf de das wel om.

    Groet,

    Geplaatst door: CJ op
  • Natuurlijk moet je eerst je huiswerk goed doen Jan,alvorens je kritiek levert. Als je het dan begijpt wordt je graag lid.Ben van me leven nooit aangesloten geweest van een nprc of cbv enz.Bij deze club heb ik het wel gedaan! Waarom ? Lezen mensen!

    Geplaatst door: Karel op
  • ziet er allemaal veelbelovend uit ik word ook lid!

    Geplaatst door: michael op
  • Beste Jan! Als je nu eerst ééns de moeite zou nemen om te onderzoeken wat de EUBO eigenlijk inhoudt en voor ogen heeft! Dit is toch te zot voor woorden dat jij zo ongefundeerd op iets afgeeft, terwijl je niet eens weet waar je het over hebt!Flinke vent hoor met types zoals jij komen we er wel!!

    Paul.

    Geplaatst door: paul pieters op
  • riekt dit niet naar een piramide spel?
    ook wel grappig dat je geld moet betalen voor iets dat zich nog maar moet bewijzen ( dus weer gokken?) de meesten van de grote jongens hebben al een gok genomen en dreigen nat te gaan. daarom gaan we dus weer ergens geld insteken met de hoop dat ze de zilvervloot binnen gaat halen.
    maar even wat anders, ik heb ergens gelezen dat een bodemprijs niet mag van europa. denken jullie dat neelie niet komt zeuren als je met een groep prijs afspraken gaat maken? ook wel leuk dat je nu al, zonder dat er uberhaupt iets gedaan is al €168338 binnen is gehaald. ik moet wel zeggen dat dit op zich wel briljant is. als je dit met twee man dit opzet op je zolderkamer heb je nog €84169 p.p. verdient. alleen jammer dat weer de gokkende ondernemer nat gaat

    Geplaatst door: jan op
  • Ik hoop dat iedereen jouw voorbeeld gaat volgen Karel!Ik ben er van overtuigd dat we met z’n allen wel wat voor elkaar kunnen krijgen. En wat hebben we te verliezen?
    Gr. Paul Pieters, kvb JOSHA, ook al aangemeld.

    Geplaatst door: paul pieters op
  • Geef vaak kritiek over alles en nog wat.Maar dit is tot nog toe de beste remedie om die verdeelde schipper een betere vrachtprijs te geven.Heb niks met kolen,maar je moet ergens beginnen.Ik doe ook mee! En met de teller naar de 500 ben ik ervan overtuigd,dat dit gaat werken!! Dus hier is Nr 30. Who,s next?

    Geplaatst door: Karel op

Reageer

EUBO telt nu 29 leden | Schuttevaer.nl

EUBO telt nu 29 leden

De half december opgerichte coöperatie European United Barge Owners (EUBO) telde volgens oprichter Anton van Megen op 7 januari 29 leden met een gemiddelde scheepsgrootte van 2517 ton. EUBO wil door samenwerking de vrachtprijzen in de binnenvaart naar een kostendekkend niveau brengen.

De EUBO is vanaf volgende week gevestigd in een nieuw kantoor aan de Maasboulevard in Zwijndrecht. ‘We beginnen met twee medewerkers, waarvan ik er één ben en zijn op zoek naar twee extra medewerkers.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (18)

  • Gefeliciteerd met de hoeveelheid tonnage,nu al reeds behaald!Collega,s komaan op naar de 500.000 ton. Waarom? Voor je eigen bestwil,en de bevrachters,die zijn al een tijd hun eigen graf aan het graven! Hebben zij dat al door? Wellicht kunnen ze op het kantoor van de EUBO komen werken,maar dan met andere maatstaven!!

    Geplaatst door: Karel op
  • Goedemorgen meelezer
    Er komt maandag een tonnageteller op de site. Er mag in principe meer dan 500.000 ton in de EUBO omdat we geen prijsafspraken maken, maar om gedoe met de NMa te voorkomen houden we het op 500.000 ton. We zitten nu na 10 aanmelddagen bijna op de helft.
    Informatie over de EUBO kun je gewoon op het openbare gedeelte van de website lezen. Ja het klopt dat er veel mensen afwachten, geef ze eens ongelijk tot nu toe heeft niets geholpen om de spiraal om te keren. We gaan maandag beginnen en ik doe wel aanspraak op te twijfelaars om als er inderdaad resultaat geboekt word dan ook massaal lid te worden

    Geplaatst door: anton van megen op
  • Je kan het een goed initiatief vinden of niet Maar erg handig is het niet dat er aan de kop een getal van de AL algesloten EUBO leden LAAT staan
    Terwijl er “misschien” er al meer aangesloten leden zijn
    Want onder de MEElezers van dit bericht lijkt me wel dat het ook die zelfste mensen zijn die die zelfste EUBO hebben opgericht Dan kunnen die volgens mij OOK ELK moment toch laten ZIEN dat er weer meer INGESCHREVEN leden zijn aangemeld
    Want laten we eerlijk zijn de binnenvaart bestaat uit heel veel afwachtende. En zo ook kan je lezen ook tegenstanders zijn
    En als je zo’n getal blijft zien staan Nou vul maar in Mij zal je dan ook zeer zeker geen lid zien worden
    En laten we eerlijk zijn het was misschien ook niet zo handig dat je word doorgelinkt naar die site en dan ben je (kijk naar mezelf) toch wel erg nieuwsgierig waar het over gaat En waar de “inhoudelijke” discussies over gaan
    Dus EUBO en zijn AL AANGESLOTENE (mee) lezers als je wat wilt bereiken Hou dan tenminste de mensen op de hoogte

    Geplaatst door: een meelezer op
  • @JR
    Ik sta neutraal tegenover de EUBO. Zelf exploiteer ik geen schip, dus inhoudelijk kan ik e.e.a. niet volledig beoordelen. Echter, Roelof en Jan komen met een negatief verhaal zonder enige onderbouwing. Dat van Jan is zelfs aantoonbaar fout. Anton van Megen is al een behoorlijk tijdje bezig met de EUBO, neemt risico en toont een gigantische inzet om iets positiefs voor de binnenvaart tot stand te brengen. Zoiets lui achteroverhangend in de stoel en zonder achtergrondkennis afbreken getuigt inderdaad van een ongelooflijke domheid. Die domheid val ik aan. De EUBO biedt een bijzonder laagdrempelig introductie-abonnement, met de vrijheid er direct weer uit te stappen. Maar nee, in plaats van een mogelijkheid tot het bijna gratis kennis delen en tot gedegen benchmarken met collega’s met beide handen aan te grijpen, wordt dit initiatief bij voorbaat ongefundeerd foutief en zelfs lasterlijk (Jan) de grond ingeboord. Dat noem ik dom. En zulke domheid mag, nee moet! bestreden worden. Met collega’s die de verdeeldheid en domheid koste wat kost in stand willen houden heeft de binnenvaart geen vijanden nodig. Dat heeft niets te maken met het winnen van leden voor de EUBO, daarbij heb ik geen enkel belang. Ik schrijf puur vanuit bovengemiddelde interesse voor het reilen en zeilen van de binnenvaartsector. Als Anton van Megen of Paul Pieters niet blij met mijn toonzetting zijn, dan acht ik ze prima in staat om me dat rechtstreeks te laten weten, en zal ik graag aan hun wensen voldoen.

    Groet, wijsheid en een goed rendement toegewenst,

    Geplaatst door: CJ op
  • Goedenavond,

    Diegene die Anton niet kennen, hij heeft al een succes achter de rug met het Scheepvaartgilde voor de beunschippers. En is iemand anders als Ton van Megen met dat subsidie projekt.

    Het is het proberen waard.

    Geplaatst door: subaru rijder op
  • Beste mensen, diegene die het niet zien zitten met de EUBO. Hebben jullie een beter idee??
    Het gaat nu ook niet goed en we krijgen maar één kans. Wanneer we die kans massaal pakken, hebben we in ieder geval een stijgende vrachtenlijn.

    Want er gebeurd echt geen wonder, dat de vrachten binnen 7 dagen verdubbelen. Maar we moeten samen werken, zodat de bevrachters tegen hun achterban moeten zeggen:< voor dat tarief krijgen we geen schip>Wat tot nu toe bedacht is door de crisisberaad. Mocht van de NMA niet. De kostprijsmodule is ook variabel, anders is het een prijsafspraak, volgens de NMA.
    Wat heb je te verliezen, ja 250 euro. Nou wat!!! Dat is voor de meeste schippers wat meer afstoppen bij de ankerliggers en stilliggers.
    Hein heeft zich aangemeld.

    Geplaatst door: hein danser m/s itasca op
  • Hallo collega’s
    Laat het ons eens samen 3 maand proberen . Wat hebben we nu te verliezen ? we varen al maanden verleisgevend daar mag nu toch stilaan een eind aan komen .Nochtans is er bijna genoeg werk voor iedereen alleen de prijzen zakken nog steeds verder .Door samen NEE te zeggen met ondersteuning van EUBO geraken we mometeel verder . Het is volgens mij de enige snelle uitweg .Gelukkig hebben we Anton die er zeer veel energie insteek en kennis van zaken heeft .Als we genoeg leden krijgen ben ik zeker dat dit kans van slagen heeft . Ik ben ook al aangemeld hopelijk melden er zich nog veel aan

    groetjes

    Patrick

    Geplaatst door: Rifaut Patrick op
  • @CJ, ik begrijp uit uw schrijven dat u voor EUBO bent. Maar denkt u ook dat u veel medestanders krijgt als u mensen dom noemt en dat ze zo ziek zijn in hun hoofd dat er nog geen pillen voor zijn? En dat alleen maar omdat er mensen zijn die wat vraagtekens hebben bij het plan. Als u medestanders voor dit plan wilt hebben, zou u beter de voordelen van dit plan kunnen uitleggen en de vraagtekens wegnemen die mensen hebben. Als ik oprichter was van plan EUBO, zou ik niet blij met u zijn. Met op deze toon te schrijven, maakt u dit plan op voorbaat al kapot.

    Geplaatst door: mvg JR op
  • Ik hoop dat er veel mensen lid worden dan heb ik er tenminste geen last meer van.
    Weer 29 conculega’s verdwenen.
    Staat over 1 jaar in de schappen tussen de sprookjes van Grimm.

    Geplaatst door: De vrije ondernemer op
  • Tja Roelof, als je te dom bent om het te begrijpen maakt het niet uit hoe vaak je het leest. Er bestaan geen pilletjes tegen domheid. Als je dan ook nog niet bereid bent om van elkaar te leren, tegen een bedrag dat per kwartaal lager is dan je per reis achteruit boert, dan ga je inderdaad naar de kl*te. Maar verdien je ook niet beter.

    Groet,

    Geplaatst door: CJ op
  • Je kan het een twee of tig keer lezen . En dan begrijp je nog steeds niet hoe de over capaciteit uit de markt word gehaald ! Er is voor alle schepen geen werk dus moet je het verdelen . En als we voor de kostprijs gaan varen gaan de toppers nog steeds naar de klote . Ze liggen gewoon uit de markt want er is niet voor iedereen werk ! Ik kan dan heel goed begrijpen dat deze mensen dan zeggen ik word GEEN lid want als ik voor mijn kostprijs moet gaan varen gaan de goedkopere schepen onder mij door en kan ik blijven liggen tot ik failliet ben ! Dan gaat de hele binnenvaart maar naar de klote .

    En dan het idee dat alle nationaliteiten welkom zijn . Hoe diep wil je , je eigen graf graven ?
    De schepen uit Polen , Hongarije , Tsjechië , Enz . Hebben een lagere kostprijs dan wij in Nederland ! Gaan we dan toekijken hoe deze jongens het werk weg varen !

    Onderhandelen met je eigen relaties ? Gewoon je kostprijs vragen ? Deze kostprijs word uitgerekend door de EUBO ? Als het zo makkelijk was dan zijn we met zijn alle vorig jaar wel erg DOM geweest om voor minder te varen ! Of word er gewoon te gemakkelijk gedacht door de EUBO ?

    Over capaciteit wat gaat de EUBO daar aan doen ?

    Nieuwe ondernemers die nog geen eigen relaties hebben zijn op voorhand kansloos .
    Wat gaan de EUBO hier aan doen ?

    Verder nog een ding waarom het niet gaat werken . Er zijn na een paar dagen 29 leden dit zegt heel veel over de gedachten van de meeste schippers . De meeste wachten af omdat er nu voor 3,00 euro naar een bepaalde bestemming word gevaren en dit moet zijn 7,00 euro want dat is de kostprijs ! Je gelooft toch zelf niet dat de prijs meer dan verdubbeld word ! De bevrachter heeft aan elke vinger een schip en heeft maar EEEEENNNNN Reis !!!!!!

    Toerbeurt ! Laten we het daar maar niet over hebben ! De meeste denken dan gelijk aan iets vreselijks en willen het absoluut niet !Maar zonder toerbeurt gaat het niet werken ! En kan je het hele plan wel weg gooien !

    Geplaatst door: Roelof op
  • Petje af voor Anton c.s. voor hun visie, zij doen tenminste iets.

    Laat Jan maar rekenen, dan is hij zo failliet. Bij het gegeven aantal van 29 leden en gemiddeld 2517 ton zijn de inkomsten van de EUBO in het eerste kwartaal E. 18928,88, en ieder volgend kwartaal E. 11678,88. Totaal in het eerste jaar bijna E. 54.000. Kortom, Jan kan niet lezen (want weet niet wat EUBO doet) en kan ook al niet rekenen. Zulke figuren kunnen we in de binnenvaart missen als kiespijn. Kwestie van afwachten, vooral geen energie in steken, want dit soort idioten doen zichzelf de das wel om.

    Groet,

    Geplaatst door: CJ op
  • Natuurlijk moet je eerst je huiswerk goed doen Jan,alvorens je kritiek levert. Als je het dan begijpt wordt je graag lid.Ben van me leven nooit aangesloten geweest van een nprc of cbv enz.Bij deze club heb ik het wel gedaan! Waarom ? Lezen mensen!

    Geplaatst door: Karel op
  • ziet er allemaal veelbelovend uit ik word ook lid!

    Geplaatst door: michael op
  • Beste Jan! Als je nu eerst ééns de moeite zou nemen om te onderzoeken wat de EUBO eigenlijk inhoudt en voor ogen heeft! Dit is toch te zot voor woorden dat jij zo ongefundeerd op iets afgeeft, terwijl je niet eens weet waar je het over hebt!Flinke vent hoor met types zoals jij komen we er wel!!

    Paul.

    Geplaatst door: paul pieters op
  • riekt dit niet naar een piramide spel?
    ook wel grappig dat je geld moet betalen voor iets dat zich nog maar moet bewijzen ( dus weer gokken?) de meesten van de grote jongens hebben al een gok genomen en dreigen nat te gaan. daarom gaan we dus weer ergens geld insteken met de hoop dat ze de zilvervloot binnen gaat halen.
    maar even wat anders, ik heb ergens gelezen dat een bodemprijs niet mag van europa. denken jullie dat neelie niet komt zeuren als je met een groep prijs afspraken gaat maken? ook wel leuk dat je nu al, zonder dat er uberhaupt iets gedaan is al €168338 binnen is gehaald. ik moet wel zeggen dat dit op zich wel briljant is. als je dit met twee man dit opzet op je zolderkamer heb je nog €84169 p.p. verdient. alleen jammer dat weer de gokkende ondernemer nat gaat

    Geplaatst door: jan op
  • Ik hoop dat iedereen jouw voorbeeld gaat volgen Karel!Ik ben er van overtuigd dat we met z’n allen wel wat voor elkaar kunnen krijgen. En wat hebben we te verliezen?
    Gr. Paul Pieters, kvb JOSHA, ook al aangemeld.

    Geplaatst door: paul pieters op
  • Geef vaak kritiek over alles en nog wat.Maar dit is tot nog toe de beste remedie om die verdeelde schipper een betere vrachtprijs te geven.Heb niks met kolen,maar je moet ergens beginnen.Ik doe ook mee! En met de teller naar de 500 ben ik ervan overtuigd,dat dit gaat werken!! Dus hier is Nr 30. Who,s next?

    Geplaatst door: Karel op

Reageer