Vispromotiecampagne van start

Het Nederlands Visbureau is gestart met de campagne ‘Mannen van de Zee’ met als doel de consument meer over de achtergronden van vis te vertellen. Uit onderzoek blijkt dat bij de Nederlander nog veel onwetendheid is over de herkomst van vis.

Vis is regelmatig in het nieuws, onder meer met verhalen over overbevissing en bestandsbeheer. De campagne moet meer duidelijkheid bieden over de herkomst van vis en de consument stimuleren wat vaker vis op tafel te zetten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Vispromotiecampagne van start | Schuttevaer.nl

Vispromotiecampagne van start

Het Nederlands Visbureau is gestart met de campagne ‘Mannen van de Zee’ met als doel de consument meer over de achtergronden van vis te vertellen. Uit onderzoek blijkt dat bij de Nederlander nog veel onwetendheid is over de herkomst van vis.

Vis is regelmatig in het nieuws, onder meer met verhalen over overbevissing en bestandsbeheer. De campagne moet meer duidelijkheid bieden over de herkomst van vis en de consument stimuleren wat vaker vis op tafel te zetten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer