Zembla: Rabobank snoert klanten de mond

De Rabobank dwingt haar klanten om klachten over de renteswap in te trekken. Dat blijkt uit de Zembla-uitzending ‘Bang voor de Bank’ van woensdag 18 februari. Binnenvaartschipper Wim Blonk: ‘Persoonlijk ervaar ik dat als een vorm van chantage. Je klacht intrekken of ze passen de rente aan. Voor mij zijn het allebei slechte opties.’

Zembla: Rabobank snoert klanten de mond

‘Bang voor de bank’ bij Zembla over renteswaps

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zembla: Rabobank snoert klanten de mond | Schuttevaer.nl

Zembla: Rabobank snoert klanten de mond

De Rabobank dwingt haar klanten om klachten over de renteswap in te trekken. Dat blijkt uit de Zembla-uitzending ‘Bang voor de Bank’ van woensdag 18 februari. Binnenvaartschipper Wim Blonk: ‘Persoonlijk ervaar ik dat als een vorm van chantage. Je klacht intrekken of ze passen de rente aan. Voor mij zijn het allebei slechte opties.’

Zembla: Rabobank snoert klanten de mond

‘Bang voor de bank’ bij Zembla over renteswaps

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer