10.000 manuren branden, buigen, schaven en schuren

Zo’n 10.000 manuren en 300 meter zware eiken planken zitten er al in de reconstructie van het schip waarmee Willem Barentsz 400 jaar geleden zijn legendarische tocht naar Nova Zembla maakte. Het schip begint vorm te krijgen, het onderwaterschip is klaar.

barentz 2

Eerste fase herbouw schip Willem Barentsz afgerond

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

10.000 manuren branden, buigen, schaven en schuren | Schuttevaer.nl

10.000 manuren branden, buigen, schaven en schuren

Zo’n 10.000 manuren en 300 meter zware eiken planken zitten er al in de reconstructie van het schip waarmee Willem Barentsz 400 jaar geleden zijn legendarische tocht naar Nova Zembla maakte. Het schip begint vorm te krijgen, het onderwaterschip is klaar.

barentz 2

Eerste fase herbouw schip Willem Barentsz afgerond

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer