Duits vaarwegbeheer op de schop

Reorganisatie van het Duitse vaarwegbeheer kost 19.000 van de 53.000 banen tot 2020, zeven regionale WSV-directies worden tot één centrale directie in Bonn teruggebracht en het onderhoud wordt beperkt tot vaarwegen met een sterke transportfunctie. Van de 39 WSA’s blijven er 30 over. Dat staat in de plannen die de Duitse verkeersminister Peter Ramsauer (BMVBS) vorige week ontvouwde voor een toekomstigbestendige Wasser- und Schifffahrtsverwaltung (WSV).

Kaart Netzkategorisierung

Onderhoud en modernisering alleen bij sterke transportfunctie

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Duits vaarwegbeheer op de schop | Schuttevaer.nl

Duits vaarwegbeheer op de schop

Reorganisatie van het Duitse vaarwegbeheer kost 19.000 van de 53.000 banen tot 2020, zeven regionale WSV-directies worden tot één centrale directie in Bonn teruggebracht en het onderhoud wordt beperkt tot vaarwegen met een sterke transportfunctie. Van de 39 WSA’s blijven er 30 over. Dat staat in de plannen die de Duitse verkeersminister Peter Ramsauer (BMVBS) vorige week ontvouwde voor een toekomstigbestendige Wasser- und Schifffahrtsverwaltung (WSV).

Kaart Netzkategorisierung

Onderhoud en modernisering alleen bij sterke transportfunctie

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer