Geen elektronica op SKL

Natuurlijk is SKL helemaal niet weggeweest. Beter is te spreken van omzwervingen van het motormerk. Sinds dit jaar is het weer in handen van het MTU-concern. En P.J. Brand in Dordrecht – met een nieuwe eigenaar en een nieuwe directie – is weer importeur voor West-Europa. De eerste vijf motoren zijn verkocht. Er loopt een optie van nog eens twaalf.

‘Ik ben na zeventien jaar weggegaan bij Brand . Dat was op het moment dat SKL overging naar MTU  en het dealerschap bijMDB Roodenburg terechtkwam. Ik heb vervolgens elders gewerkt, maar benteruggekomen zodra we weer ons oude stiel konden oppakken’, vertelt Martin vanHeteren, die samen met Rob Deurloo de directie vormt van P.J. Brand. Ook Robkwam terug op het oude nest. De tweede als manager voor de motoren, de eerstevoor service en onderdelen. Samen vormen ze met Reikon Beheer de nieuweeigenaar van P.J. Brand. Met 21 medewerkers lukt het aan de vraag te voldoen.Net zoals andere bedrijven willen ze graag uitbreiden. Daarbij komt deproblematiek rond de locatie. Het pand aan het eind van de Maasstraat, pal aan de Merwede, staat opde nominatie voor sloop in verband met gemeentelijke plannen. Er is een plan omnaar de voormalige locatie van Montan te gaan, in de buurt van MDB Roodenburg,of all places.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel

Reageer

Geen elektronica op SKL | Schuttevaer.nl

Geen elektronica op SKL

Natuurlijk is SKL helemaal niet weggeweest. Beter is te spreken van omzwervingen van het motormerk. Sinds dit jaar is het weer in handen van het MTU-concern. En P.J. Brand in Dordrecht – met een nieuwe eigenaar en een nieuwe directie – is weer importeur voor West-Europa. De eerste vijf motoren zijn verkocht. Er loopt een optie van nog eens twaalf.

‘Ik ben na zeventien jaar weggegaan bij Brand . Dat was op het moment dat SKL overging naar MTU  en het dealerschap bijMDB Roodenburg terechtkwam. Ik heb vervolgens elders gewerkt, maar benteruggekomen zodra we weer ons oude stiel konden oppakken’, vertelt Martin vanHeteren, die samen met Rob Deurloo de directie vormt van P.J. Brand. Ook Robkwam terug op het oude nest. De tweede als manager voor de motoren, de eerstevoor service en onderdelen. Samen vormen ze met Reikon Beheer de nieuweeigenaar van P.J. Brand. Met 21 medewerkers lukt het aan de vraag te voldoen.Net zoals andere bedrijven willen ze graag uitbreiden. Daarbij komt deproblematiek rond de locatie. Het pand aan het eind van de Maasstraat, pal aan de Merwede, staat opde nominatie voor sloop in verband met gemeentelijke plannen. Er is een plan omnaar de voormalige locatie van Montan te gaan, in de buurt van MDB Roodenburg,of all places.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel

Reageer